Heel herkenbaar allemaal. Mijn vriend inmiddels verloofde wilde ook als maar wachten. Ik geloof dat ik gek werd. Kon ook niets doen. Maar toen zijn anderhalf jaar wachten erop zat, wilde hij wel. In het begin was ik super blij maar nu we in ronde 5 zitten heb ik ook zoiets van had het toch niet een beetje eerder gekunt. Mannen zijn gewoon niet zo emotioneel. Ik vind best dat je aan je vriends kop mag zeuren. Heb ik niet gedaan. Maar daar heb ik spijt van. Misschien was hij dan eerder overstag gegaan. Liefs Elba, Ik hoop dat jullie kerels snel overstag gaan en dat jullie snel zwanger mogen zijn!
Heel herkenbaar allemaal. Mijn vriend inmiddels verloofde wilde ook als maar wachten. Ik geloof dat ik gek werd. Kon ook niets doen. Maar toen zijn anderhalf jaar wachten erop zat, wilde hij wel. In het begin was ik super blij maar nu we in ronde 5 zitten heb ik ook zoiets van had het toch niet een beetje eerder gekunt. Mannen zijn gewoon niet zo emotioneel. Ik vind best dat je aan je vriends kop mag zeuren. Heb ik niet gedaan. Maar daar heb ik spijt van. Misschien was hij dan eerder overstag gegaan. Liefs Elba, Ik hoop dat jullie kerels snel overstag gaan en dat jullie snel zwanger mogen zijn!
Hoi allemaal, hier ook zo eentje met een vriend die liever nog even wacht. Ik was zo vreselijk bezig met mijn kinderwens dat ik al babykleertjes heb gekocht en ik was al bezig namen te verzinnen . Hij zegt dat hij het heel graag wil, maar gewoon nog even wacht. Hij wil meer financiele zekerheid, omdat ik nu tijdelijk thuis zit zonder werk. Ik begrijp hem heel goed en ik heb zitten nadenken erover. Ik wil heel graag dat hij net zo graag wil als ik, maar ja het is wachten he.......en juist nu raken bijna al me vriendinnen zwanger .Laatst protesteerde ik om door te gaan met de pil, ik zei hem dat ik al zo lang de pil slik. Hij moet nu maar condooms gaan gebruiken (en ik weet dat hij een hekel eraan heeft) Kortom, ik voel allemaal met jullie mee en hoop dat jullie vriend/man snel overstag gaat.
Ik denk er niet aan om weer aan de pil te beginnen, en dat weet me vriend ook. Dus nu gewoon klussen en hopen dat als t zover mocht zijn hij t evengoed leuk vind. En wil hij echt nog geen kids dan moet hij maar zorgen voor bescherming.
Hallo, hier is er goed nieuws gekomen. We hebben besloten om in maart te stoppen met de pil en voor een kindje te gaan Ik ben heel blij hiermee... groetjes en hopelijk kunnen jullie algauw ook komen met goed nieuws
He dames, Heb even alles zitten lezen, maar wees maar stiekem blij dat jullie mannetjes er goed over nadenken, ook al is het vaak irritant. Dat gevoel stop je toch niet zomaar weg. Maar eh, toevallig of niet, maar jullie zijn bijna allemaal 22 jaar...grappig. Diegene die deze topic opende, ben de naam ff kwijt. Zei: ik heb nog geen vaste baan. Besef je dan wel heel goed dat als je nu zwanger bent, je blijft werken tot je met verlof gaat (als je baas dat toelaat, weet niet hoe lang je contract nog loopt) daarna heb je dus geen inkomen, en kom je dus ook een paar maanden zonder inkomen te zitten! Kan me best voorstellen dat je vriend peentjes zweet bij het idee dat hij straks dus maanden voor 2 mensen alleen alle kosten op moet draaien. En jullie zijn nog allemaal zo jong, 22 jaar, wil niet lullig overkomen he, begrijp me goed, maar 22 jaar is echt nog best jong voor kids. Op mijn 22e was ik echt nog helemaal niet met dat soort dingen bezig. Wist natuurlijk wel dat ik echt wel kinderen wilde, maar toen nog zeker niet. Was best een saai type hoor, uitgaan en alles had ik allang gezien. Had mijn eigen koophuis en auto en een vaste baan, maar toen al kids? no way. Had dat toen echt erg gevonden, Hopelijk worden jullie wensen snel vervuld, en zijn jullie mannetjs snel om. annette
Ik ben zelf nu 23(volgende week24) en ik vind dat leeftijd niet echt uitmaakt. Als je je leven op orde heb en je er zelf klaar voor bent dan vind ik dat je ervoor moet gaan. Maar iedereen z'n eigen mening, Meiden hopenlijk zijn onze mannen er snel klaar voor. Groetjes
Ik gooi dit topic weer even omhoog Ik zit met precies hetzelfde 'probleem'! Als het aan mij zou liggen zouden we nu gewoon proberen zwanger te worden... Praat er wel eens met mijn vriend over en hij zegt dat hij 100% zeker weet dat hij graag kindjes wil maar hij vind ons nog zo jong en is er nog niet aan toe om ons leventje samen 'op te geven'. Het liefst zou ik er elke dag over praten nu Het is soms best moeilijk om dat niet te doen, wil ook niet dat hij gek van me wordt! Een tijdje terug hebben we het er wel over gehad om te stoppen met de pil, maar dat was om de reden dat ik nogal last heb van bijwerkingen tot nu toe slik ik nog steeds braaf de pil, in afwachting tot mijn vriend er ook aan toe is... Misschien stop ik eerder maar ik zie het gedoe met condooms ook niet zitten eigenlijk... Meiden, ik hoop dat jullie mannen er snel aan toe zijn en er flink geklust kan worden!
same here! een lieve vriend, die perse wil wachten en 'verstandig' wil zijn! grrrr mannen! xxxx leonie
erg he... die van mij is ook zo 'verstandig' We hebben een koophuis, allebei een goede baan, onze relatie is stabiel.. wat wil een mens nog meer
hihi ja hier precies hetzelfde! wij gaan voor het 'echie' vanaf januari... yay! dit wel na lang zeuren dat snap je maar goed, don't give up!
1 januari is het al snel, leuk joh! Zover ben ik nog niet.. durf er ook niet steeds over te beginnen, voel me dan zo'n zeikerd
ja ik ken dat! ik voelde me ook heel schuldig omdat ik er steeds over begon. maar ik zou het toch proberen! als je echt een diepe kinderwens hebt kun je het uitleggen en als het goed is probeert hij je te begrijpen! wees niet bang voor zijn reactie, jouw geluk is ook zijn geluk toch? heel veel succes ermee!
Hallo allemaal, Dit klinkt me bekend in de oren zeg. Ik wil al langer dan een jaar een baby, maar vorig jaar zat ik nog midden in een studie dus hebben we besloten te wachten. Nu een jaar verder worden me vriendinnen zwanger, en stiekem ben ik eigelijk gewoon heel erg jaloers. Ik praat er bijna iedere dag over met mijn vriend, dat hij er nu zelfs een beetje moe van word. Wat ik wel kan begrijpen hahaa. Hij heeft steeds gezegd. Als je een vaste baan heb kunnen we ervoor gaan. En 1 november a.s (over 2 dagen dus al) heb ik me eerste werkdag. Krijg een contract tot maart en daarna word besloten of dat contact verlengd wordt met een jaarcontract. Ik heb echt naar dit moment uitgeleefd en wil gewoon nu stoppen met de pil. Het kan tenslotte maanden duren.... Toch wil hij afwachten tot maart.... Grr er is altijd wel wat.... Ik weet niet of ik dat kan. Ik wil ook graag contact hebben met meisjes die in hetzelfde schuitje zitten. Mischien kunnen we contact houden via msn? Succes!
hey meis! ik weet precies wat je bedoeld! ik wil dit ook al zo lang en heb er vaak over gepraat. hij was dat zat en ik moest stoppen met pushen en zeuren. dit heb ik een paar maanden weten vol te houden en nu hebben afgesproken om in januari te beginnen. en hier ook door studie/werk/geld. maar ja, zo kun je bezig blijven toch? ik vind wel dat hij ook zeker moet weten dat hij er aan toe is, maar mannen zijn dat vaak wel, maar zijn gewoon bang voor van alles. ik vind ook dat er te weinig info is voor de aanstaande papa's! maar misschien komt hij binnenkort ook wel met goed nieuws voor je! ik zou uitkijken met teveel zeuren, want dit schrikt ze vaak af. Maar ik zou je zeker niet af laten schepen met een onbevredigend antwoord! probeer net als ik een compromis te sluiten! SUCCES!
ik vind het wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben! Ik praat er af en toe wel met hem over hoor maar ik ken hem ook goed genoeg om te weten dat hij niet zo goed tegen gezeur kan en dan helemaal dwars gaat doen... Vandaar dat ik me hier maar aangemeld heb, lijkt mij idd ook leuk om contact te hebben met meiden die in hetzelfde schuitje zitten Ik heb ook al gezegd tegen mn vriend dat het misschien wel maaaanden of langer kan duren voordat het raak is, maar -volgens mij net zoals zoveel mannen- denkt mijn vriend over superzaad te beschikken en is hij er zeker van dat als ik stop met de pil ik binnen een maand zwanger ben
Mijn man en ik wilden in eerste instantie allebei liever nog even een jaartje samen zijn voor we een kindje zouden willen. Nu zijn we inmiddels 5 maanden getrouwd en beginnen we toch allebei al wel naar een kindje te verlangen. Mijn man was iets terughoudender dan ik, maar vandaag zei hij tegen me, dat hij toch wel graag papa wil worden...