Heel graag wil ik op vakantie omdat ik nogal een zware periode achter de rug heb. Een periode dat ik mij heel erg gepest heb gevoeld en heel erg verdrietig ben geweest. Ook te horen gekregen dat ik voorlopig moet stoppen om zwanger te worden en dat ik de ziekte van Graves heb. Ik werk in de zorg en voor mij is het heel lastig om vrij te kunnen krijgen omdat een spreekuur draai. Mijn partner is sinds vorige maand begonnen met een avond opleiding. Wij zouden in de herfst vakantie weg gaan om even bij te tanken. Helaas kunnen we nu niet buiten het seizoen ivm school. Na deze vakantie zijn ook mijn vrije dagen op! Net het telefoontje gekregen dat hij toch geen vrij heeft. Daar gaat onze vakantie. Onze 2e week vrij dit jaar samen! Naar mijn mening heeft hij niet genoeg zijn argumenten gebruikt om in de schoolvakanties vrij te krijgen. Tevens ben ik ook jarig in de vakantie. Ik ben woest en heel erg verdrietig. Gezellig een hele week samen met mijn zoontje thuis terwijl mijn partner diensten draait van 7 tot 19.30. Lang leven de transport! Nu dus het dilemma... Ga ik gewoon samen met mijn zoontje op vakantie?! Heb ik het dan naar mijn zin?! Moet ik kijken naar een huisje of hotel... Wordt ik raar aangekeken omdat ik samen met hem op vakantie ben? Ach wilde gewoon even van me afschrijven.. Ben emotioneel een wrak en heb hele lelijke berichtjes naar mijn partner gestuurd... Al met al een hele gezellige dag :x
Ik zou het helemaal niet raar vinden als een moeder met een kindje op vakantie is. Het gaat er vooral om of je denkt dat jij en je zoon kunnen genieten die week. Als je denkt dat dat kan: gaan! Ennuh misschien kun je het een beetje goed maken met je partner (ivm berichtjes), als jullie mot hebben schiet ook niet op...
Ik ging ook vaak alleen met kids op vakantie hoor Met man erbij doe je andere dingen maar ik vermaak mij ook wel met mijn kids En wat andere daarvan denken/vinden : dikke vinger Daar heb ik echt maling aan
Ik zou gewoon gaan, even ontspanning zoeken. Naar iets waar je zoontje lekker kan spelen en jij tot rust kan komen, 's avonds in je huisje evt. voor de open haard (als die erin zit) met een goed boek op schoot. Lekker bijtanken meis. Dan kun je daarna uitgerust weer verder, het zal voor jullie allebeide niet een makkelijke tijd zijn...sterkte verder.
Hallo, Ik ben vorig jaar ook met mijn zoontje op vakantie geweest. Vaders en dochter zijn thuis gebleven. mijn zoon was toen 3 jaar. We zijn naar kennemerduin camping de lakens geweest en hebben in een tenthuisje gezeten. Erg leuk en we hadden een speeltoestel voor de deur. Gewoon doen!
Ik ga volgende week lekker samen met mijn dochters (oke, 1 zit nog in de buik ) op vakantie, mijn man komt dan 1 of 2 dagen. Ik ga in een appartement, grote speeltuin vlakbij, zwembad, bos, wij vermaken ons wel Ik doe dat elk jaar, ik heb het gewoon nodig om even in een andere omgeving te zijn. Ook als mijn man niet mee kan. (te druk in ons bedrijf nu, en er zijn er al 2 op vakantie) Nu moet ik toch thuis zitten ivm te hoge bloeddruk, nou dan neem ik het ervan ook Ik ben nooit raar aangekeken, dit is mijn 5e keer dat ik een week met mn dochter op pad ga.
Hallo TS, Ik ga ook altijd alleen met mijn dochtertje. Wij zijn vorig jaar voor het eerst all-inclusive geweest naar Turkije. Dit gaan we vanaf nu altijd doen, zo heeft mama ook nog vakantie Dus ik kan je dit echt aanraden. Ik weet niet hoe oud je kindje is, maar er wordt van alles voor ze georganiseerd, mini-club, minidisco. Zelf hoef je niks te doen, geen bedden opmaken, niet afwassen, gewoon lekker de boel de boel laten en aanschuiven!
waarom zou je raar worden aangekeken? helemaal niet hoor ik ben alleenstaande moeder en ga altijd alleen met mijn zoon op vakantie, en rare blikken? nee helemaal niet. Ik zou het gewoon doen hoor! gewoon even bijtanken. Ik heb net een periode achter de rug met mijn schildklier (werkte weer es te langzaam) vorige maand ook even een week er uit geweest met mijn zoon naar een vakantiepark en het heeft me echt goed gedaan! Dus ik zeg doen