BI, hoe lang na de bevalling weer pijnvrij?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door shahrazed, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al sinds een maand of twee last van BI die nu gaandeweg steeds erger wordt. Ik kan momenteel ongeveer 10 minuten lopen/staan en dan is het op. Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik er geen last van gehad.

Nu was mijn vraag; Hoe erg waren de klachten vlak voor de bevalling, en hoe lang duurde het vervolgens, na de bevalling, voor de bekkenklachten over waren?

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik ben nu bijna 9 weken geleden bevallen en heb alleen afentoe nog pijn als ik verkeerd heb bewogen of gelegen met slapen.
    Denk dat het vanaf 7 weken ofzo na de bevalling beter ging, het duurde even.
    Maar het is onduidelijk of het echt BI was bij mij.
    Tijdens de bevalling ging het niet helemaal goed en ik had daarvoor al het een en ander aan problemen bij mijn schaambot.

3. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Wat vervelend dat je er zo'n last van hebt. Je moet ook nog wel een paar weken zie ik.

Bij mij was het; kind eruit-> pijn weg! Ik twijfel alleen nog steeds of het wel BI was of gewoon mijn reuma die aan het klieren was ;)
    Aan het einde kon ik niks meer, waggelen als een eendje, blegh.
    Ik had daarbij ook fikse reumapijnen, dus ik ben ingeleid. Puur omdat ik op was. Ik hoop niet dat jou dit te wachten staat...

4. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik zat bij 17 weken zwangerschap al in de zw door bi en heel gek maar meteen na de geboorte had ik veel minder pijn.Maar helaas lijkt het nu weer terug te komen (een jaar na zn geboorte) Dus denk dat het erg verschillend is.

5. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Ik had al heel vroeg in beide zwangerschappen flinke klachten en uiteindelijk vaak vervoerd in een rolstoel. Na beide bevallingen was dit al heel snel voorbij(echt een dag of 2). Van de kraamzorgster mocht mijn bed snel na de bevalling ook weer omlaag omdat dat voor mij makkelijker was met uit en in bed gaan, zij deed haar onderzoeken dan zittend op bed.

(Nu heb ik er elke maand weer last van en lijkt het een hormonaal probleem te zijn maar die paar dagen zijn te overzien;))

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik kon nog wel lopen enzo maar niet heel lang en stilstaan was geen pretje...

En moet je echt teleurstellen... Wnt heb er ni nog last van..
    Al ging 2 maanden geleden het lampje pas branden dt het ng steeds BI kon zijn.. Nu dus weer bij de fysio

Ben blij als het savobds 7 uur is en mn zoontje op bed ligt want dan is mn rug echt kapot...
    Strijken bijv kan ik alleen aan het begin van de dag.. In de loop van de dag en avond is dat geen doen meer

7. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ik kreeg toen ik een week of 12 zwanger was al last van BI. Vlak voor de bevalling kon ik niks meer en lag ik meerendeel van de dagen gewoon plat.

Na de bevalling ging het niks beter en heb ik anderhalf jaar intensief gerevalideerd. Nu twee jaar naar de bevalling kan ik zeggen dat het best goed gaat en kan ik weer behoorlijk wat maar ondanks dat, blijft het een zwakke plek.

8. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Bij mij is het helaas nooit helemaal over gegaan... maar had ook nog ishias erbij...

9. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Na mijn eerste zwangerschap heb ik ongeveer een jaar met klachten gelopen. Ben onder behandeling van een fysiotherapie gegaan en toen ging het wat beter. Maar pas na een jaar kon ik doen wat ik voor de zwangerschap kon.

Tijdens mn tweede zwangerschap kreeg ik met 30 weken weer last en dat nam aan het einde weer af en nu na de bevalling heb ik er bijna geen last van. Dus het is heel verschillend.

10. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik kreeg met 9 weken zwangerschap voor het eerst pijn, dit is de hele zwangerschap geweest. De laatste paar weken was het wel iets minder gelukkig. Na de bevalling was het een week of 2 á 3 weg, gewoon weg! Heerlijk! Helaas was dat maar tijdelijk want daarna kwam het terug... niet zo erg als dat het was, maar lang in dezelfde houding zitten/staan/liggen lukt niet en zwaar tillen is ook niet te doen. Ik heb lange tijd dochter niet normaal in bed kunnen leggen, dan baal je toch wel flink hoor.

11. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Wou je geruststellen maar nee....ben na 4 maanden verlof weer gaan werken maar zit nu een jaar later als nog in de ziektewet...kan niet lang lopen en al helemaal niet fietsen

Dus luister naar je lijf en herstel!

Deel Deze Pagina