In bad?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ssgerundt, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Hoe vaak doen jullie de kleine in bad en doen rond welke tijdstip doen jullie dat?

En wat doen jullie dan in het water, badolie of badschuim en doen jullie de kleine na het bad ook nog insmeren?

2. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Fabian gaat elke dag om half 9 's avonds in bad. Voordat hij erin gaat was ik hem met een washandje. In het badje zelf gaat een scheutje Natusan bedtime en na het bad smeer ik hem in met Rituals baby lotion. Dan drinkt hij half slapend zijn fles en slaapt tot de volgende dag 9 uur.

3. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik doe valentijn om de dag in badje tegen 19.00 uur... en was hem op het aankleedkussen met natalis babyschuimbad en doe hem dan in badje en om de keer was ik zn haartjes met natalis babyshampoo , na het badje smeer ik zn ruggetje in met natalis babyolie en de voorkant met natalis baby bodymilk :)
    dan zn flesje en valt als een roos in slaap!

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik doe noa om de dag in bad meestal vlak voor haar tweede flesje (s'morgens dus). ik doe badolie in het water en was haar met zeepvrije wasgel van zwitsal.

5. Es1981

Es1981 Actief lid

Ik doe Lotte 's ochtens na haar fruithapje in bad meestal rond half 11 11 uur. Ik doe er of badolie of zeepvrije wasgel in.
    Na het afdrogen smeer ik haar meestal wel in met een bodylotion en haar wangetjes (zijn erg droog) met bepathen.
    Daarna lekker slapen.

6. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik doe Kian meestal 's morgens in bad en dan om de dag. In het water doe ik nix, of en scheutje Balneum. Om de keer was ik zijn haartjes

7. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn gaat bijna elke avond in bad. Behalve op maandag (tijdgebrek).

Het is eigenlijk onderdeel geworden van het slaapritueel 's avonds.
    Rond 19 uur gaat ze in bad, daarna de laatste fles en dan lekker slapen.

Ik heb hier verschillende badproducten: natusan, balnuem en zwitsal (maar die laatste gebruik ik niet meer, ik krijg er uitslag van op mijn handen en Lynn op haar romp)

Daarna smeer ik haar in met olie en de droge plekjes met Vaseline Lanette.

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tymen gaat om de dag in bad, zo tegen 18.30 uur 's avonds. Ik was hem eerst met een washandje met natusan wasgel en dan in bad. Haren wassen doe ik nog niet, hij heeft bijna geen haar. Na het badje smeer ik hem in met vaselinecreme en dan de pyama aan. Fles en dan lekker slapen.

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    niet iedere dag, is niet goed voor het huidje.
    en de tijden zijn wisselend. soms in de ochtend, meestal savonds
    en toen het zo warm was, was die zo klam dat ik hem in een lauw badje heb gedaan, vond die heerlijk

Deel Deze Pagina