Zie foto, pakket bezorgd bij dichtbijzijnde postkantoor. Postnl? DHL? En er zijn meerdere in mijn nabije omgeving.....er staat nergens een adres vermeld van het pakket punt. Heeft iemand enige ervaring hiermee?
Dan kan het ook nog zijn dat het onderweg is. Op de site kun je de tracking code invullen. Dan krijg je als het goed is wel het punt. Anders zou ik bellen naar de verschillende locaties
Deze code kun je in je PostNL app zetten en waarschijnlijk vind je dan het betreffende punt. Zo doe ik het altijd met mijn pakketjes met zulke traceercode
Via trackingmore.com kun je een track& trace startend met LS invoeren. Het pakket komt waarschijnlijk via PostNL International of Global Cainao volgens de site. Gezien die laatste mij onbekend in de oren klinkt, acht ik de kans groot dat het dus naar een PostNL punt gezonden zal worden. Volgens de site is ie echter nog niet aangemeld en kun je morgen weer proberen of je nieuwe info kan vinden. En anders idd. alle punten in de buurt afbellen. Moet m'n man ook soms doen voor z'n werk, omdat sommige bezorgers te lui zijn om het te bezorgen en ook geen briefje door de bus doen