Na miskraam weer opnieuw beginnen met menopur, wie nog meer?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ShallY, 11 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Vorige week een miskraam gehad bij 7 weken en hoeveel ik mijn eerste zwangerschap/miskraam zeker niet zal vergeten wil ik heel graag weer verder.
    Ik heb even mogen proeven van het zwanger zijn (wat me trouwens wel tegenviel, durfde niet blij te zijn) en wil niets liever dan weer zwanger worden en blijven.

Morgen heb ik een controle afspraak bij de internist omdat ik niet alleen pcos heb maar ook nog een te traag werkende schildklier. Daarvoor slik ik dus ook medicijnen.

Morgen wil ik mijn waardes opvragen en dan hoop ik dat ze voor, tijdens en net na de miskraam goed waren. Dan heeft het in ieder geval niet aan mijn schildklier gelegen maar was het gewoon domme pech.
    Ik ben namelijk wel bang dat het daar aan ligt. De arts heeft me nauwlettend in de gaten gehouden en telkens gezegd dat de ze goed waren maar ik heb eigenlijk nooit echt gevraagd wat de waardes dan waren.

Als blijkt dat alles in orde is willen we weer een afspraak maken voor over 2 weken bij de gynaecoloog. Van haar mocht ik afgelopen donderdag al direct weer opnieuw beginnen maar dat was een beetje te snel voor ons.
    Voordat ik weer menopur ga spuiten wil ze me eerst terug zien en met een echo kijken of ik toevallig niet een eigen cyclus heb. Door de pcos ben ik nooit uit mezelf ongesteld geworden maar door de miskraam zou het zomaar kunnen zijn dat mijn lichaam het zelf opgepakt heeft. Dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn.

Zo dat was mijn verhaaltje in het kort. Nog meer dames die weer opnieuw moeten beginnen na een miskraam?

2. Pascale

Pascale Actief lid

20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    Hoi ShallY,

Ik heb 7 februari een miskraam gehad na een tweede poging IUI (namenopur en pregnyl spuiten). Gelukkig hoefde ik niet gecurreteerd te worden, alles was er uit gekomen. Maar mijn gynaecologe gaf aan dat ik eerst moest ontzwangeren voordat ik weer kon beginnen. Ze zei dat ik vermoedelijk een spontane eisprong zou hebben en dan kon ik weer beginnen. Als ik na 40 dagen nog niet ongesteld zou worden dan had ik moeten bellen voor een kuurtje primolut em had ik daarna weer verder kunnen spuiten. Gelukkig kreeg ik een spontane eisprong.. Inmiddels zijn we weer een half jaar verder en heb ik net mijn derde IUI gehad, maar helaas werd ik gister ongesteld en mag ik morgen weer gaan spuiten..

Een ding is wel zeker, ik wilde ook graag gelijk weer opnieuw beginnen, maar denk goed aan jezelf voor dat je weer opnieuw begint. Een miskraam verwerk je niet zo 1 2 3..

3. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Thnx Pascale.

Ik weet dat ik goed aan mezelf moet denken maar het zo graag weer zwanger willen worden is zo aanwezig. Dat dat nu de overhand heeft.
    Van mijn gyn mocht ik vorige week na de echo alweer opnieuw beginnen maar dat was weer een beetje te snel van het goeie.
    We willen nu voor over een week of 2/3 een afspraak maken.

Balen dat jij weer ongesteld bent geworden. Succes ermee!

Deel Deze Pagina