Haha, die was ik helemaal vergeten, lul de behanger, die uitdrukking gebruikt mijn moeder nog wel eens.
kween kansloos randfiguur kwezel dots wereldwalg stja moet ik doorgaan het word alsmaar grover ipv leuker ken heeeel veel minder leuke maar dit kwam in me op
shoarmaheup spermapens oud fossiel gedrocht sufkut manwijf zeug smeagol trol vet paard en nog zooooooveel meer maar ik zal het enigszins netjes houden
moet wel lachen om al die woorden! Toos poeierdoos..(zeggen mn man en ik als we iemand wel erg overdreven opgemaakt is)
Soep kip ... Zeg ik altijd als iemand iets onhandigs doet ( of irritant is ) hahahah .. '' Gaat lekker he soep kip '' of '' Wat een soepkip zeg '' Of ipv ben je gek in je hoofd ofzo, dan zeg ik : '' Ben je gek in je Kokusmakroon ofzo '' En ja het zijn niet echt scheldwoorden maar een collega van mijn vriend heet Arie en die heeft altijd zo'n bouwvakkers bilspleet ongeacht wat hij doet dus we nu zo'n bilspleet zien zeggen we '' zo die heeft een Aaaarie '' hahhaha En een familie vriend van ons had een keer tijdens de vakantie onder het eten een witte broek aan en liet per ongeluk een scheetje maar dit was een natte dus toen moest hij met bruine plek naar zijn kamer, zag er net uit alsof hij keihard in zijn reet was genomen .. Maar goed als iemand dan aan de diaree is of een poepje laat dan zeggen we '' zo heb je last van een reneetje '' .. Die man heet namelijk Rene
Iemand die niet heel slim is, noemen wij een lampje (of Miss Philips).. en vragen dan aan elkaar op hoeveel watt ze vandaag gedraaid heeft..