afgekakte bosaap babypoedersnuiver beroepskoe bonzaikutje (gesnoeid poesje ) ctrl-alt- DEL Reetkever drollenpijper hyperkinetische hondendrol triangeljosti als iemand iets zegt terwijl je met iemand in gesprek bent: Hoor jij ook een lama schijten? als iemand iets naars tegen je zegt: Ik heb liever dat jij het zegt dan iemand met zn volle verstand.
Oh, ik heb er een hoop! -Rat -Prutser -Malloot -Prachtig figuur (gebruikt voor de niet zo heel snuggere types) -Espace-rijder -Zure muts -Verliezer (i.p.v. loser ) -Lafaard -Idioot En ik ben een Utregse, dus 'Hààjjee wat?' passeert ook wel eens de revue
Als ik boos ben zeg ik heel vaak ipv onze lieve god daar de zon van ik noem het woord hier maar niet... JEMIG! Als ik het zeg dan moet ik al weer lachen om mijzelf. Hieronder nog een maar; Kak, Achterlijke mangal Gedrocht Hork
Ooooh dit is echt erg maar wel lachen, lig hier helemaal plat ps laat jullie even meegenieten, hier is mijn moederdag cadeau
Eppo Duttel Niet zulke snuggere types. Truus de Mier, hier ook koosnaampje poes, of poeske. Niet zo raar toch? Mijn broertje zijn koosnaampje is onze pik.
hier zeggen we dakduif prut i.p.v kut wat ik ook nog wel is wil roepen is kat met een uuuu chips i.p.v shit gespierde spijker sleepdeken tochthol dropstok natuurramp potjandoosie argeologisch kontfossiel wie a zegt moet ook nus zeggen
Bilnaatacrobaat Holmaat (die komen van mn man af hoor,haha) Of deze, is meer een zin: Heb je geen reet, omdat je zo uit je bek meurt (is zo'n uitspraak van haagse harry ofzo) (of poepmoel) Wat een woorden he, haha
dat van snotaap, ik zeg wel eens dat ik snotaapjes uit de neus weghaal, haha, of groene griezels (ook snotjes dus) (als ik dus de neusjes poets he, ) plofkop