Kringspier-musketier Rugridder Pik omhoog En een paar oldies: Raddraaier Schavuit Lulletje rozenwater Ipv lul de behanger zeggen wij L de B
Ow ja hindoes noemen wij altijd Chicken Curry's ... Niet negatief bedoeld hoor, gewoon op een leuke manier ...
oooh leuk topic dit.... Heb er ook nog een paar aan toe te voegen.... Lapzwans Pisbak Paljas Ploert Bananenplukker Graftak Schorum
door de kwaadheid die bij me opkwam doorhet eendjes topic hierbij nog een klassieker.... Achterlijke gladiool....
Horzel gerimpeld fossiel ( meestal van die ouwe van dagen die al 30 jaar geen deel meer mogen uitmaken aan het verkeer) Helder licht Sjaak Verrekte koekwaus Dog ( en dan wat langer uitspreken dus Doooog) Schlemiel Gratek*t
*proest* wat een leuke staan er tussen! echt erg gewoon haha. zal even zien wat wij hier altijd zeggen: * uit de baarmoeder geslingerde k*tkopcavia.......(heb ik van mijn broer en die weer van iemand anders en zo was ineens iedereen dat aan het roepen) * omhoog gevallen gratenk*t *afgeranselde graftak erg he.........
staan wel leuke tussen, hier worden de grove scheldwoorden eerder gebruikt dan koekwaus, pisbak en dergelijke.. probeer er wel op te letten ivm de kids, dus maak er nog wel eens chips, gloeiende gloeilamp of pottedoossie van, maar aan die andere woorden daar zou ik niet eens opkomen haha