hallo allemaal, ik ben belle 25 jaar en sinds een jaar zijn we bezig met zwanger worden.....we zouden graag een klein wondertje op de wereld brengen...... helaas gaat het ons niet voor de wind..... in juli was het raak echt super snel .... 6 maanden...maar helaas na 10 weken bleek het een Buitenbaarmoederlijke zwangerschap. aan de rechterkant..... het vruchtje zat in mijn buikholte.....dus een operatie.... een eileder sparende... hcg waarde daalde van 6000 naar 190 en begon toen ineens weer te stijgen naar 800.... toen een metrotrexaat behandeling....( lichte chemo) daardoor onstonden er in mijn andere goede eierstok links 3 cystes ... waarvan er een ging bloeden.... shock pijn en out....en hebben ze uiteindelijk tijdens een spoedoperatie mijn linker eierstok en eileder moeten verwijderen......2 liter bloed verloren... een nieuw leven werd ineens voor mij levens bedrijgend.. een heel raar gevoel na bloedtransfussie en veel rust ben ik nu drie weken na de tweede operatie hier beland... we moeten 6 maanden wachten voor we weer groen licht krijgen.... door de chemo zijn nu namelijk alle eitjes aangetast...... gezocht lot genoten... en mooie verhalen van vrouwen die met 1 eierstok zwanger zijn.. of al prachtige wondertjes op de wereld hebben gebracht! liefs belle
Welkom! en wat een verhaal! mss in het vruchtbaarheidsgedeelte op het forum een oproepje plaatsen daar zal vast wel iemand zitten die precies hetzelfde heeft meegemaakt. Sterkte! en succes met zwanger worden
Welkom!en wat erg zeg dat je dat allemaal hebt mee moeten maken! Ik hoop over 6 maanden op een mooie zwangerschap voor jullie!!