Ik wil me even voorstellen

Discussion in 'Even voorstellen' started by sca1991, Jan 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sca1991

sca1991 Lid

Jan 12, 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Een hele tijd lees ik al mee op ZP en het leek me eens tijd om me aan te melden en me voor te stellen.

Ik ben Stephanie, moeder van een prachtige dochter van 7 maanden en onverwacht maar erg welkom zwanger van ons tweede kindje! Ik ben nu 14 weken en 3 dagen zwanger.
    De zwangerschap van ons dochtertje is helemaal goed gegaan, ze is met 40 weken en 1 dag geboren d.m.v. een keizersnede, na 15 uur weeën en ontsluiting die op 3 cm bleef steken.

Nu verwachten we ons tweede kindje, ik ben 27 juli uitgerekend, maar ik vind het nogal eng. Van de gynaecoloog mocht ik na 6 weken alweer zwanger worden, maar we wilden nog zeker een jaartje wachten. Al hoopten we redelijk snel weer zwanger te worden, omdat ik endometriose heb.
    Ik ben 4 weken na de geboorte van ons meisje weer aan de pil gegaan, maar de pil bleek niet goed te werken, aldus de gynaecoloog. Voor de zekerheid hebben we ook een condoom gebruikt, maar dit kindje wil er toch wel heel erg graag zijn. Zodoende ben ik weer zwanger!

We zijn 22 maart een jaar getrouwd, we wonen in Sas van Gent (Zeeuws-Vlaanderen) en we hebben 3 katten:)
    Dat was het verder wel zo'n beetje...

Groetjes,
    Stephanie

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap :D
    Je mocht wel heel snel weer zwanger raken na de ks zeg, hier is het advies minimaal 6 mnd wachten ;)

3. sca1991

sca1991 Lid

Jan 12, 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel:) Ja, dat vond ik inderdaad ook al. Ik hoorde verder ook echt een halfjaar tot een jaar. Toen ik daar specifiek naar vroeg, zei de gyn dat mijn baarmoeder stevig was en dat ik na 6 weken weer zwanger zou kunnen worden, daar zag hij totaal geen probleem in...

Hij werkt al 25 jaar als gyn, dus ik zal m maar geloven;)

Share This Page