Hai allemaal !! Nou ik ben diaantje en ben 26 jaar.....sinds kort hebben mijn vriend en ik besloten om te proberen zwanger te raken.... Ik ben nu 3 dagen overtijd....sssuper spannend !! groetjes diaantje26
Welkom diaantje!! Spannend zeg! Ik ben ook 26 jaar en nu 6,5 week zwanger. En jij, al een test gehaald/gedaan??? Ik ben benieuwd!!
Hai murielle, Ja echt spannend !! hihihih ik heb geen nagels meer over hahaha ja ik heb op mijn noddag een test gedaan....maar die was negatief (hoe kan het ook anders hihi) ik kon beter even langer wachten.... ik wacht nu tot na het weekend en dan doe ik nog een test ! Wel heb ik echt overal last van maar juist niet "het ongi gevoel" dus is het nou mijn lichaam die me voor de gek houdt of niet Trouwens jij echt onwijs gefeliciteerd dat je zwanger bent !! heb je veel last van allerlei kwaaltjes ?? groetjes diaantje
Pffff..... dat jij nog zolang kunt wachten met testen, ik heb een test gedaan toen ik drie dagen overtijd was.... ik hield het echt niet meer... Het valt me nog mee... de kwaaltjes, alleen erg moe, af en toe zo'n vloed van lamlendigheid over me heen, misselijk (maar gelukkig niet overgeven) en gevoelige borsten. Voor de rest valt het me 100% mee... Nu maar hopen dat jij ook twee van die geweldige streepjes krijgt! Ik zal voor je duimen! Groetjes Murielle
hihi ja ik weet niet....omdat mijn vorige test negatief was durf ik niet meer maar aan de andere kant wil ik het wel graag weten ! maar ik laat het maandag direct weten....