Ik wil graag een vroege geslachtsbepalingsecho (14,15 weken) laten maken bij Echobureau Drechtsteden in Papendrecht en vroeg me af of er meiden zijn die met dit burea ervaring hebben? Ben zo ontzettend nieuwsgierig naar het geslachts van m'n kindje.. Geduld hebben is niet mijn sterkste kant
Toevallig gisteren een 3d/4d echo daar laten maken. Heel tevreden, een super aardige echoscopiste. Ze nam echt de tijd! En super leuke foto's !
Ik ben er maandag geweest en echt geweldig. Heel duidelijk een meisje. Ze nam er ook echt de tijd voor. Onze kleine was heel eigenwijs en lag steeds met haar handjes en voetje voor het gezicht. Hadden een afspraak van 30 minuten maar ze is een uur bezig geweest voor een paar hele mooie plaatjes
Wij zijn hier met bijna 18 weken (17.5) geweest voor de geslachtsbepaling. Of het ook met 14/15 weken al goed kan heb ik dus geen ervaring mee maar over de praktijk kan ik alleen maar heel positief zijn. De echoscopiste was heel vriendelijk, nam goed de tijd voor je en we hebben heel veel foto's en een dvd meegekregen.
Ik heb hier een geslachtsbepaling gehad met 18+3. Ons meisje werkte niet echt mee maar ze heeft het toch 3 keer duidelijk in beeld weten te brengen. 100% meisje zei ze. Heel aardige echoscopiste, echt een aanrader. Voor ons was het een secons opinion, met 16 weken was ook een meisje gezegd door n andere echoscopiste. Ik was er allen zelf niet van overtuigd Op de site van echobureau drechtsteden staat dat ze het soms kunnen zien met 14/15 weken, vaak met 16 weken en vanaf 18 weken vrijwel altijd. Mijn advies is echt even wachten. Ik zou vanaf (bijna) 17 weken gaan
Wat leuk, een meisje! En wat lief dat ze toch langer bezig geweest is voor mooie plaatjes! Goede service!
Dames, allemaal bedankt voor het reageren! Ik heb een afspraak gemaakt voor 10 mei. Ik ben dan 15 weken zwanger. Ik hoop natuurlijk dat ze het geslacht kan zien, zo niet heb ik weer even naar de kleine kunnen spieken
Hier ook geweest met 15 wk en 99% een jongen, zijn heel aardig en laten je echt van alles zien , heel leuk nemen echt de tijd! En nu is het of steeds een jongen na 5 x nog bevestigd! Veel plezier!
Ik ben afgelopen 10 april geweest met 15+4 weken, en 100% een meisje te zien. Kreeg een hele rij met 13 foto's mee. En ook een DVD laten maken. Wat wel leuk is ook, dat je de stemmen dus hoort op de DVD. Dus dat is leuker terugkijken. Ben heel tevreden over dit bureau, en ga er zeker nog een keer heen voor 3D/4D echo.
Geen dank, ze zijn echt heel leuk en gul met fotos geven etc, kreeg er toen 10 stuks mee etc en met drie-d echo ook wat velletjes vol en ook nog op cd-rom, geloof dat ze sandra heet maar de eigenaresse (blonde dame is ook heel fijn, zij is ook medisch echoscopist en bekijkt ook wat meer medische dingen toch wel fijn) Zeker gaan!
Ik ben hier maandag geweest. Ik heb in eerste instantie een 2D echo bpvan 10 minuten gedaan, omdat we later nog een 3/4D echo willen laten maken. Ze was heel aardig en nam inderdaad echt de tijd. Heb denk wel wat langer dan 10 minuten mogen kijken. Ook een hele rij foto's meegekregen. Qua geslacht werkte beeb niet zo fijn mee, maar op een gegeven moment gaf ze 90% een meisje en later durfde ze er 95% van te maken. Over 4 weken de 20 weken echo dan kijken of klopt. In ieder geval ben ik erg tevreden.
Wat leuk! Krijg steeds meer het vertrouwen dat het bij mij het geslacht met een beetje geluk ook te zien is. Jaa dat is zeker leuk terug kijken! Vooral als je een aantal jaar verder bent.
Die heb ik ook gekozen puur omdat ik alleen het geslacht wil weten. En ik 2 weken later weer een echo bij de vk in het ziekenhuis krijg. Das wel heel fijn dat ze gewoon de tijd voor je neemt en lief dat ze zoveel foto's mee geeft. Nu ben ik super benieuwd naar je 20 weken echo
Ik zal de datum onthouden! @Grace80 Ik mag 2 weken na jou voor de 20 weken echo. Ik ben ook super benieuwd naar m'n echo volgende week.. Tel de dagen af haha