Mijn dochtertje heeft een pipkamer Ik heb de letters eerst wit geschilderd. Ga het oude eraf halen en met pip inpakpapier beplakken. Want ook van pip is er inpakpapier.
Goh da's nog makkelijker dan helemaal behang kopen per meter. Nouja voor mij nu te laat maargoed. Heb net houten letters besteld, en ga ze met het behang beplakken.
super. ons meisje krijgt er 1. komend weekend wordt er behangen. Heb jij enig idee waar je pip stof kunt kopen? (en dan niet op MP waar alleen restjes staan) Ennuh...foto vh kamertje?
van PIP kun je geen stof kopen. De restjes op marktplaats zijn van de dekbedhoezen. Wij hebben ook een PIP kamertje. Het roze vogeltjesbehang
Zijn er wel gordijnen van PIP te koop? Maak ik t daar wel van. Ik vind t toch jammer om een dekbedhoes te slopen voor een paar lampenkapjes. Maar van de andere kant...als ik t zo zou kopen op MP ben ik net zoveel kwijt. Kan ik beter een hoes kopen, heb ik veel meer stof. Ik denk nog ff verder..
NOg even een vraagje van hoe je de letters dan bekleed.. Heb nog geen letters, mijn man gaat deze zelf maken, ik ga ze bekleden. Heb hel veel leuke stofjes besteld. UIk heb al de spuitbus lijm in huis van de action. Hoe krijg je de letters mooi bekleed? Zoals je dat op al die sites ziet? (of is dit nu een hele domme vraag..sorry!)
Ja ik vraag mij hetzelfde af. Ik heb nu een V een I en een R bekleed met behang, en die R is niet echt mooi op de randjes, omdat je een bocht maakt. Hoe doen anderen dit? Een lintje eromheen ofzo?
Ik weet het niet met stofjes, ik heb het met papier gedaan. Dat werkt heel makelijk. De houten letters op het papier leggen en overtrekken en uitknippen. Ik zou alleen niet meer weten met wat voor lijm ik het geplakt heb.
Ik denk dat het met stof ook nog wel makelijk is. maar inderdaat met behang lijkt het me erg moeilij. want dat is best wel stug. ik ga het met stof doen. heb donker roze en licht roze stipeltjes stof. en een hele boel leuke aplicaties. willen jullie als jullie ze af hebben foto plaatsen doe ik het ook. denk alleen dat ze pas na volgende week klaar zijn want gaan volgende week op vakantie
Leuk dit zeg! Mijn dochter krijgt een kamer in die stijl, als ze 2 wordt ofzo. Kan ik nu alvast ideetjes opdoen! Hoe maak je dat lampenkapje? Een gewone lampenkap met stof bekleden?
dames... wat lijkt jullie het leukste... ik wil houten letters op de muur plakken, boven de bedjes de namen van de 2 mannen. De letters worden bekleed met stof. zwart/wit gestippeld en brabants bontje-ruit in zwart/wit dacht eerst om en om... of is 1 motiefje per naam leuker, of de 1e letters 1 stofje en de andere letters in de andere stof? dus help
Ik zou ook om en om doen, lekker vrolijk! Ik heb ook onze houten letters versierd! Met behang erop geplakt van Pip, ook om en om. De randjes vond ik toch niet zo heel netjes dus daar heb ik een lint omheen geplakt. Zal van de week eens foto's maken, ze hangen nog niet op de muur ivbm visite die de kamer wil zien en ik de naam nog niet bekend wil maken.
Marloes: idd om en om zou ik doen! Maar dat hangt ook van je eigen smaak af. Ik moet ook nog letters gaan bekleden en hoop dat het me netjes gaat lukken.
pip is hip Google maar eens bij afbeeldingen het woord pip behang. hier de link van de fabrikant: http://www.eijffinger.nl/catContent.jsp ... gory_id=28
haha... beetje laat, maar heb vorige week de letters al besteld. en inderdaad lekker om en om... de eerste letter is 20 cm en de andere letters 16 cm. er komt een smal zilver biesje om en op de letters en dan de stof, zodat het mooi afgewerkt is. Hoop dat ze eind van de week verzonden worden... zal snel foto's maken dan