Waar hebben jullie de houten letters vandaan? Ik zie op internet heel veel verschillende maten en prijzen maar wat is nou mooi? Beetje dikker of heel dun en kwa hoogte? Gr Nancy
Binnabinna; ze zijn erg leuk geworden! Ik ben nog niet begonnen maar heb het topic goed in de gaten gehouden. Over 4 weken is mijn verlof begonnen en ga ik aan de slag.... heb er al zin in De mijne worden in elk geval ook roze; donker en licht. Ik ga op zoek naar stofjes met stipjes en ruitjes en naar lieve bloemetjes voor erop (bij de stoffenkraam). Heb ook erg mooie lijstjes gezien op de 9-maandenbeurs, die ga ik ook nog maken. Zal ik een foto van in album proberen te zetten, misschien ook nog knutseltip voor anderen... Doei!
Helaas lukt me niet, maar kijk maar eens op de website van de winkel: www.babydeals.nl (www.bebeluna.nl) En dan bij accesoires, derde pagina (ik vind de lijstjes met de hartjes echt super)
hey marijnjte die zijn echt gaaf. ik wil van de week ook de tisuo(weet niet hoe je het schrijft) met stof beplakken zelfde stof. en zat er aan te denken een dromen vanger te maken. en lampenkapjes voor de toekomst. want dan willen we een bestee voor haar. met daar in die lampen kapjes