help ! speen probleem

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door essiepoohbear, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essiepoohbear

essiepoohbear Nieuw lid

3 mrt 2009
    2
    0
    0
    verkoopster dierenwinkel
    lewedorp
    hallo allemaal ik ben nieuw hier en weet nog niet precies hoe alles hier werkt, maar ik heb een groot probleem!

mijn dochter van 14 weken heeft de eerste 3 weken borstvoeding gehad, daarna moest ze naar het ziekenhuis van wege het rs virus. in het ziekenhuis kreeg ze sondevoeding en flesvoeding met afgekolfde melk. bij thuiskomst kreeg ik de borstvoeding niet op regel dus kreeg ze regelmatig afgekolfde melk uit de flesjes en speentjes die ik meegenomen had uit t ziekenhuis.
    maar die speentjes zijn eigenlijk voor eenmalig gebruik, nu wil ik graag gewone speentjes gebruiken maar ze vertikt het gewoon. ik heb nu al 4 verschillende siliconen speentjes gekocht maar ze vertikt het gewoon.
    heeft iemand misschien ervaring met dit probleem of heeft iemand een oplossing voor ons. alvast bedankt
    groetjes esther

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  3. essiepoohbear

essiepoohbear Nieuw lid

3 mrt 2009
    2
    0
    0
    verkoopster dierenwinkel
    lewedorp
    in het ziekenhuis gebruiken ze rubberen spenen, die worden bijna niet meer verkocht omdat ze minder lang meegaan en minder hygienisch zijn. de ziekenhuis spenen zijn eigenlijk voor eenmalig gebruik.
    heb vandaag een kleine doorbraak bereikt: de avent fles met speen nr 2
    ze krijst eerst een half uur alles bijelkaar maar als ik dan nog niet toegegeven heb en dus niet de rubberen speen heb gepakt drinkt ze toch, al gaat t niet van harte. en ze wil op haar zij liggen wat daar de reden van is weet ik niet. bij de rubberen speen wilde ze wel op haar rug liggen of gewoon in mijn armen.

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Welkom :D

5. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    welkom :D