Ik zal mij even voorstellen! Mijn naam is Bibi, 24 jaar en nu na 9 maanden druk proberen heerlijk ZWANGER!!! Ik weet het zelf pas sinds afgelopen vrijdag en hoever ik ben weet ik niet precies vanwege mijn lange en onregelmatige cyclussen ( varierend van 63 dagen tot 88 dagen) morgen moet ik e verloskundige bellen voor een afpraak! Ik heb nog weinig klachten, me buik is flink aan het borrelen en hier en daar af en toe een steek... van de week heb ik naalden prikkies in me oksel gehad?? Ik weet niet of dat erbij kan horen?? En ik plas echt ontzettend veel!! Ik ben blij dat ik eindelijk op een forum kan zetten dat ik zwanger ben, ipv steeds te zeuren over mijn lange en onvoorspelbare cyclus! 1 maand heb ik de digitale ovulatie test van clearblue gebruikt en het was meteen raak!! Echt ongelovelijK! Maar waar!! YeahhhJ! Liefs Bibi
Welkom hier en gefeliciteerd! Wat goed om te lezen dat je na 9 maanden nu toch zwanger bent! Geeft de burger moed Ik heb dan wel geen onregelmatige cyclus, maar ben al wel 9 maanden bezig weer. Ik wens je een heel goede zwangerschap toe!
Bedankt allemaal voor de felicitaties!! Ik ben ook zeker echt heel erg blij! Het is wel nog een onzekere tijd maar ik blijf positief. Ik krijg 25 april mijn eerste echo en dan zien we verder!! @JeetjeB ik hoop dat het allemaal snel lukt voor jullie! Positief blijven!! het lukt vast!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom!!! Wow wat een lange en onvoorspelbare cyclussen, daar wordt je gek van!! Fijn dat het nu raak is, succes met je echo de 25ste!!