Ook even voorstellen!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Louise86, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louise86

Louise86 Lid

21 jun 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik ben 26 jaar, heb een relatie van 2 jaar en woon inmiddels ruim een jaar samen. We hebben kort geleden samen een huis gekocht na het staren naar 3 lege slaapkamers toch besloten om samen voor ons 1e kindje te gaan :)

Ik ben in maart gestopt met de pil, die ik ruim 10 jaar geslikt heb. Ik heb m'n ontrekkingsbloeding gehad en na ronde 1 netjes na 28 dagen ongesteld geworden.
    Ik ben van plan om het 1e half jaar me nog niet bezig te gaan houden met temperaturen of ovulatietesten, maar als ik me zou houden aan de 1e 28 dagen, ben ik nu precies 1 dag over tijd.. Vanmorgen helaas negatief getest, maar ik had ook niet anders verwacht zo snel. :)

2. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom en succes

3. Louise86

Louise86 Lid

21 jun 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel :)

4. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Ik heb mij sinds gisteren aangemeld.
    Welkom en succes:)

5. Louise86

Louise86 Lid

21 jun 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig, jij ook heel veel succes!

6. wondertje22

22 jun 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben ook nieuw hier mijn vriend en ik willen een kindje samen maar het is nu afwachten wat mijn NOD morgen doet of het doorzet of dat het weg blijft. we hopen dat het wegblijft en we kunnen melden dat we zwanger zijn van ons eerste kindje.. hij heeft zelf al wel een zoontje met zijn ex dus met zijn zaadjes is niks aan de hand hihi.. heb verder nog geen symptomen alleen soms wel wat krampjes dus ben benieuwd spannend allemaal.

Deel Deze Pagina