Ik wil mijn BABY,...!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door HopeSept12, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Miek22 wat spannend! Ik hoop voor je dat het doorzet en dat je vandaag je kleintje in je armen hebt!

Hopesept12 voor jou ook spannend! Nog een paar daagjes...

Ik ga vandaag genieten van m'n laatste dag zwanger zijn. Ik weet dat het inleiden wel 3 dagen kan duren, maar dit is echt de laatste dag dat ik nog eventjes kan genieten.

2. pline

pline Actief lid

25 dec 2012
    472
    108
    43
    NULL
    @ Miek22: Veel succes met de bevalling! Hopelijk verloopt alles vlot!

@ Anousje: Geniet van je laatste dag met baby in je buik :).

Hier voor het eerst wat krampen gehad vandaag, maar nog geen weeen te bekennen. Ben vanmorgen wel de slijmprop verloren dus wie weet is er toch iets aan het gebeuren :D.

3. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Miek, Anousje en Hope, Heel veel succes. Ik wens jullie een fijne en vlotte bevalling. En natuurlijk de allermooiste en liefste baby ter wereld.

Pline, Hopelijk voor jou ook snel een baby in je armen. Maar... Bij de eerste verloor ik ook mijn slijmprop al voor de 39 weken. Was heel aparte avond. Zat rustig op bed nog wat te lezen en ineens enorm overgeven. Daarna naar het toilet en slijmprop verloren. Dus toen dacht ik: nu komt ie vast.
    Bleef het eigenwijsje gewoon nog 2 weken zitten!!!

4. pline

pline Actief lid

25 dec 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Haha, dat weet ik wel ;) ben nu alleen overtuigd dat ik geen olifantendrachtje ga doen :D

Normaal zou ik vanmorgen opnieuw gestript worden, maar de vk wilde niet omdat mijn bloeddruk weer wat hoog was: volgens mij een meetfout, want thuis is mijn bloeddruk prima! Morgen moet ik daarom terug naar het zk voor controle (waarze me wschl wel strippen :)).

5. Miek22

Miek22 Actief lid

29 sep 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Nou ik ben dus gistermiddag om 14.50 uur bevallen van onze zoon Thomas.

Om 9 uur waren de weeën weer helemaal weg en om 13 uur toch de verloskundige laten komen, had toen wel weer wat weeën maar niet heel erg. Bleek 6 cm te hebben en een kleine 2 uur later was ie er al!!

Ik wens jullie ook een goede bevalling toe en alvast een hele goede kraamtijd!

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Miek22 gefeliciteerd met jullie zoon!! Geniet ervan!

Ik hoop dat het bij mij ook zal vlotten vandaag en dat ik ons kleintje snel in m'n armen kan sluiten.

7. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik merk ook dat ik de laatste tijd heeeeel nieuwsgierig ben naar de kleine.. hoe hij eruit ziet etc. Van de ene kant wil ik dan ook zo snel mogelijk bevallen, maar van de andere kant denk ik: zolang hij daarbinnen zit en nog lekker aan't groeien is en zich klaar aan't maken is om een goede start te kunnen maken als hij geboren wordt dan is dat belangrijker..
    Als de tijd rijp is komt hij vanzelf.. ik probeer mezelf nog wat af te leiden met het doen van andere suffe dingetjes, al is het (klinkt heel stom ik weet het) reisboekjes doorbladeren.. ik heb altijd van reizen gehouden en vind het leuk om over andere plaatsen te lezen. Verder kijk ik af en toe oude foto's door.. krijg je ook wel een uur mee om als je je echt eens heel erg verveeld.
    Succes met wachten :D

8. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Dag dames! Hoe gaat het hier?
    Wij zijn gisteravond 06-12-13 trotse ouders geworden van ons zoontje Semih. Hun is zo perfect!😍
    Het was wel een hele heftige bevalling, ik lig nog in het ZH en als goed is mogen we morgenochtend naar huis.

9. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Gefeliciteerd met jullie zoon!

10. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Anousje en Miek: Gefeliciteerd!! Geniet ervan.

LA85, je hebt gelijk hoor. Binnen zit ie nu nog beter dan buiten. Verveling heb ik hier nog geen last van. Ben nog steeds druk met wassen van babyspullen die van de zolder af komen. Hoeveel kan zo'n klein mensje hebben!!!:$ Ik heb geloof ik al 40 rompertjes in maatje 50/56 in de kast gelegd. Niet normaal toch? Meeste ervan hadden we gekregen (tweedehands en nieuw) voor de oudste. En ik had alles bewaard.

En ik heb nog steeds de ziekenhuiskoffer niet klaarstaan. Ik wilde perse het 'eerste setje' nieuw kopen en dat is gisteren eindelijk gelukt. Die hangt nu dus aan de lijn te drogen en moet straks de koffer in. (bovenop, want we hopen die koffer niet nodig te hebben) En ook gister pas nieuw ondergoed gekocht wat in de koffer moet. En het nieuwe naambordje voor bij de deur laten maken. En de laatste spulletjes voor de baby gekocht (extra aankleedkussen, ledikantdekentje (oudste wil die van hem niet afstaan, ook al heeft ie al lang een juniorbed) extra hydrofielen ed)

En zojuist de kerstboom gekocht (morgen optuigen), de Sint-rommel opgeruimd, het bed voorzien van zeiltje en opnieuw opgemaakt en wat andere kleine dingetjes.

Ben eigenlijk wel toe aan een weekje rust. Dinsdag afspraak bij de kapper, dus dan krijg ik mijn 'bevalkapsel'. Dus hoop nu dat ie nog heel even wil blijven zitten :p

Deel Deze Pagina