Hallo iedereen, We hebben vanavond een feestje, bij ons in de straat. Het staat al een jaar vast dus kan er niet goed onderuit, oppas en alles geregeld. Maar nu komt het. Ik ben al anderhalve week ziek, paar dagen geleden was het op zijn top, echt een griep, overal spierpijn en lam, neus dicht en verkouden. Nu vandaag voel ik me tegenover andere dagen top, alles is weg voel me fit alleen hoes ik nog een beetje en is mijn stem anders door de verkoudheid. En ik heb nog kapotte lippen. Nu komt het ik heb verschillende dingen gehoord over alcohol nuttigen, de een zegt als je het doet voel je je morgen beter, de ander zegt je voelt je morgen slechter, weten jullie misschien hoe het zou kunnen zijn uit ervaring? Het begint over een uurtje en ik ben nog aan het twijfelen wat ik zou doen. Alvast bedankt
Ik voel me persoonlijk niet slechter als ik ziek ben en wat drink...drink wel altijd 2 glazen water voor ik dan in bed kruip! En als je medicijnen neemt uiteraard niet drinken
welnee als ik me beroerd voel neem ik juist een ouzo goed voor je keel en slaap je lekker van gewoon dikke borrel nemen niet met medicijnen uiteraard
Wijn lust ik niet haha, nee ik wil me ook niet lam drinken, maar meestal is het zo als de alcohol werkt ook al ben je niet aangeschoten je een stuk beter voelt, en dan drink ik misschien wat meer, maar bedankt voor de snelle reacties, ik neem dadelijk denk ik alleen een borrel en 1 of 2 glaasjes passoa
Ik weet nog wel als ik vroeger uitging en ik was lamlendig van verkoudheid dat ik me altijd beter ging voelen van de alcohol. Maar idd wel nog goed water drinken daarna en het niet te gek maken