Ik wil mijn gevoel delen met iemand?!

Discussie in 'De lounge' gestart door RowieRobin, 12 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahaha niet echt meer hoor.......

2. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Dames ontopic graag...

3. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Je hebt er nu niet veel aan, maar ik denk dat iedereen wel 1x in zijn leven zo'n intens verdriet zal voelen als jij nu. Bijna iedereen hier herkent je gevoel wel.... :(

Neem afstand... misschien gaat hij je wel heeeel erg missen, misschien ook niet, maar kies nu voor je zelf....

Sterkte!

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik begrijp inmiddels dat ts dit plan even heeft laten varen. Dat het bij iemand op komt vind ik alleen al bijzonder. Ben dus bang als ze hem echt kwijt dreigt te raken dat gevoel nog wel even boven zal komen.

Maar dat is eigenlijk niet eens wat ik bedoelde. Ik was serieus benieuwd hoe ze een zwangerschap had willen bereiken. Stiekem de pil niet slikken en hem verleiden en hem er dus inluizen? Ik vind die gedachte nl vrij heftig! Dit icm zelfbeschadiging en denken aan zelfdoding vind ik toch echt een teken. Nu zakte deze gedachte wat af maar wat als er nu iets bovenop dit probleem komt? Ontslag, een zieke ouder of noem maar wat ander heftigs. Als deze gedachtes spelen en er nu maar iets bij komt gaat het mis. Echt wel iets om goed overna te denken en toch hulp gaan zoeken. Niet zo zeer voor het liefdesverdriet, dat maken we allemaal een keer mee in ons leven. Maar deze gedachtes, kunnen op elk moment de kop weer op steken en dan is het misschien wel te laat.

Deel Deze Pagina