Bij ons meisje voelde ik het pas met 20 weken! Toen lag de placenta ook voor... Bij dit pukje heb ik het afgelopen zondag voor het eerst gevoeld, met 15 weken dus. Maar nu ligt de placenta ook aan de achterzijde én herken je het gevoel eerder doordat het de tweede is! Met een beetje geluk voel je het misschien wel over een week of 3 Kan me goed voorstellen dat je ongeduldig ben hoor!
Zooo over drie weken is niet zo lang meer, maar het verschilt dus wel zo te lezen. Spannennnnd kan echt niet meer wachten ...
ik voelde mijn kleine met 19 weken en het is mijn 1e, eerste keren voelde ik even wat maar ook vaak dacht ik het me in te beelden.. soms voelde ik iets en vervolgens dagen niks.. nu (23 weken) voel ik eem echt iedere dag heel erg veel! geweldig om te voelen.. dus nog een paar weekjes geduld en dan kan je ook genieten!
Voelde mijn meisje al rond de 16/17 weken en echt duidelijk en sindsdien ook dagelijks. Mijn placenta lag ook voor. Vaak zeggen ze dat je je kindje dan pas later voelt maar dat is dus echt niet zo . Hoop dat ik het deze keer ook eerder mag voelen aangezien ik denk dat ik het nu wel zou herkennen..
Ik ben het helemaal met je eens dat het ook echt niet altijd uit hoeft te maken hoor! Maar soms maakt het zeker wel verschil, vorige week nog met de gynaecoloog over gehad. Zij zei ook dat vrouwen met voorliggende placenta het vaak pas later voelen. Is inderdaad waar dat je het bij de 2e gelijk herkent, bij de eerste twijfelde ik nog wel eens of het nu 'darmgerommel' was Nu dacht ik gelijk ohjaaaaaaaaaaa dat is't