Nadat eergisteren de kapper mijn haar op een bepaalde manier heeft geknipt heb ik ineens mijn krullen terug.. Weet niet wat me overkomt, sinds de geboorte van mijn jongste was het steil, dus ik moet er weer even aan wennen Maar goed, mijn haar pluist nogal.. Iemand ervaring met Andrelon krul control? En moet ik nu wel of geen cremespoeling gebruiken?
Ik gebruik alles van redken, via de kapper verkrijgbaar. Het gwne spul uit de supermarkt allemaal geprobeerd maar allemaal flut. Cremespoeling verzwaard je haar dus niet geschikt voor krullen vind ik. Dan zakken ze snel uit
Redken heb ik idd wat van gekocht maar ik vind het te duur om standaard te gebruiken. Andrelon ben ik altijd tevreden over (gebruikte altijd cair and repair) en vroeg me af of die krul control tegen de pluis helpt. Geen cremespoeling dus.. Gebruik je dan een masker? En hoe vaak dan?
Ja redken is best duur maar ik doe er wel twee maanden mee per product. Ik heb twee producten op t moment. 25e per stuk en ik gebruik ze afwisselend dus zo n vier maanden. Vind ik heel goed te doen! Dat andrelon spul een week of drie/vier want dat bleef ik maar gebruiken om mn haar niet pluizig te houden. Ik neem alleen maskers bij de kapper, elke zes wkn. Redken producten verzorgen ook heb het eigenlijk verder niet nodig. Je moet t maar uitproberen. Krullen zijn zo lastig vaak echt kwestie van uitproberen welk product het beste bij je haar past. Ene haar is veel droger dan een ander, een heeft grove of weer fijnere krullen enz. Proberen maar En een soort kneedwax? Om dat in je krullen te kneden? Kan ook wel goed werken miss!
Mijn krullen gingen hangen en werden vet van andrelon krulcontrol.... Ik gebruik nu alleen wat vloeibare zijde voor wat glans en wat gel voor de stevigheid. Maar ik draag ook 9 van de 10 dagen mijn haar in een staart.
Ik gebruik alles van Andrélon. Ook crèmespoeling maar heb heel dik haar en heb het echt nodig omdat mijn haar anders ernstig onhandelbaar is Als je haar wat dunner is dan wordt het er slap van dus dan zou ik het niet gebruiken. De krul control crème is prima tegen pluis maar ook wel wat zwaar en mijn haar wordt er snel vet van. Ik heb ook glans serum, dat is lichter en werkt top tegen pluis!
Miracle oil van fructis met archanolie is echt topspul. Maakt het haar niet vet en zeer makkelijk doorkambaar
Ik gebruik de krul shampoo en stylingschuim van John frida. Goed spul em tegen het pluizen heb ik een soort kneedwax van de kapper wat goed werkt.
Bedankt voor jullie reacties! Arganolie reageert mijn haar niet goed op helaas... Dacht ook dat dat het wondermiddel was maar werkt voor geen meter hier. Ik ga morgen eerst Andrelon proberen incl dat glansserum, en als dat niet werkt John Frieda. Staat genoteerd! Ben benieuwd!
Alleen nooit je krullen doorkammen (behalve na wassen) want dan zakken ze uit en is het helemaal een pluizenbol. Bij mij dan.
Toevallig heb ik van de week ook 'krullen' shampoo van Andrélon gekocht, vanochtend voor het eerst gebruikt. Mijn haar is er superzacht van geworden en daar hou ik dus echt niet van haha. Ik moet namelijk wel mijn best doen om de krul in mijn haren te krijgen en dat lukte dus niet nu ik het met die shampoo gewassen heb. Weet dus niet hoe de andere producten van Andrélon zijn voor krullen. (Weet je toevallig op wat voor manier de kapper je haren heeft geknipt? Ik had namelijk wel krullen, maar dat wordt steeds minder. Soms krijgt de kapster er wel krullen in, maar het is nog niet zoals ik in gedachten heb.)
Ik gebruik krul shampoo en conditioner van john frieda en ook de schuimgel. Verder heb ik na alle soorten en merken te hebben geprobeerd krulgel van kruidvat eigen merk. Top spul voor ik geloof 3 euro! Ook heb ik een rood spuitje van de kapper, curl activator. Als mijn haar echt pluist gebruik ik de krulcreme van etos.
Salsera, ik heb geen idee! Ik ging zitten met steil lang haar, en een half uur later ging ik weg met krullend en nog steeds lang (gelukkig) haar. Ze heeft er wel een stuk afgehaald, centimeter of 8, maar het was mega lang dus dat heeft het verschil iig niet gemaakt. Il heb na wat internet onderzoek de kruidvat professional curl control lijn gekocht, is ook zonder siliconen enzo.