Speelgoed overal mee willen nemen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Janneke00, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Pffff, mijn zoontje heeft weer iets nieuws....
    Als we weg gaan moet hij ineens iets meenemen van zijn speelgoed. Althans dat vind hij... Ik vind dit niet zo nodig, dus vaak mag hij het van me niet meenemen. Met als het gevolg dat hij gaat huilen om te proberen toch zijn zin te krijgen... Jammer dat mama daar niet intrapt ;)

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hier ook.. Het maakt niet uit wat.. Een trein, auto, stom stickervel.. Net iets waar hij op dat moment mee speelde of nog zag liggen.
    Ik heb er nooit een probleem van gemaakt. Heel vaak was hij het alweer vergeten in de gang bij het aandoen van de jas en anders vergat hij het in de auto wel. Dan stopte ik het in mijn tas zodat het niet kwijt kwam.
    Naarmate hij nu ouder wordt, wordt het minder, hij snapt nu dat als we ergens heen gaan hij het kan kwijt raken etc.. Ofdat het speeltje niet zo 'handig' is. En dat wil hij liever niet. Maar dan zet hij het wel soms klaar voor als hij thuis komt :)
    En het leuke is, als hij thuiskomt dan interesseert hem dat speeltje niet meer :)
    Waarom vind je dat niet zo nodig? Het bespaard jezelf een boel stress ;)

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    Hier houd ook weleens iets kleins vast. Nou prima hoor dat mag hij van mij best meenemen mits we met de auto gaan.
    Gaan we met de buggy/fiets weg dan niet want dan smijt hij het al snel op de stoep. In de auto laat hij het vaak al vallen of gooit het zelf aan de kant. Dus ik ga er dan geen gevecht van maken het lost hier zichzelf op..

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik zou er eigenlijk geen probleem mee hebben als hij een speelgoedje mee wil nemen naar bijvoorbeeld de AH of ergens op bezoek
    als ze er rustig van worden is het toch goed?
    natuurlijk niet overdrijven en geen 10 autotjes en 2 beren mee maar iets kleins,...

mijn nicht kwam eens hier op bezoek met de kinderne, had ze een zakje bij met wat speelgoed en de kinderen waren lekker rustig aan het spelen, dat vond ik wel leuk om te zien

naarmate ze ouder worden bouw je dat af of dan stoppen ze er vanzelf mee

5. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik snap het probleem ook niet zo...

6. Kellebel1987

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik nam zelfs nog speelgoed mee toen ik al 10 was ofzo! Gewoon een barbie ofzo...

7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.166
    8.892
    113
    Afhankelijk van waar we naar toe gaan en hoe, mag er hier ook best wat meegenomen worden. Vaak beperk ik het tot één ding, heel soms mag twee ook. Ik zie het probleem ook niet. :)

8. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Als het iets kleins is, vind ik het ook absoluut geen probleem. Maar soms wilt hij zijn grootste auto meenemen en dat is dus echt niet handig. Het ligt er ook aan waar we heen gaan en wat hij in zijn handen heeft. Van die kleine (goedkopere) speelgoedjes vind ik echt niet erg. Dat mag hij best meenemen.
    Als we ergens heen gaan waar geen speelgoed is, neem ik standaard wat spulletjes mee, zodat hij zich kan vermaken.

Als hij iets van mij niet mag meenemen gaat hij huilen, maar dat duurt maar even hoor. Zodra hij de drempel over is, is het meestal weer over...

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Kun je niet twee andere kleine speeltjes laten zien en hem voorleggen dat hij uit die twee kan kiezen? Dan heeft hij toch het gevoel dat hij mag kiezen. Dat hielp hier ook vaak.

Ik zie nu ook pas dat je topic geen vraag heeft, maar je gewoon iets wilde meededelen.. ;)
    En aan je laatste post te zien valt het 'probleem' ook reuze mee :)

10. Kellebel1987

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Nee ok een grote auto is niet handig nee, ik dacht dat je alle speelgoed bedoelde...

Deel Deze Pagina