Zoontje is zindelijk, maar wil ineens niet meer op het potje!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ipje, 29 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ipje

Ipje Lid

27 mei 2014
    64
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Mijn zoontje van 2 jr 4 mnd is sinds een paar weken zindelijk (gedaan volgens een supersnelle methode van drie dagen) en had al een anderhalve week geen ongelukjes meer gehad. Ging supergoed, en meneer zat zelf ook lekker in zijn vel en was enthousiast over dat hij nu zo'n grote jongen is geworden. Maar....sinds een paar dagen wil hij niet meer op het potje, heeft ie 2 à 3 ongelukjes op een dag en lijkt ie alles op te sparen voor als hij in de nacht en bij middagdutje een luier om heeft. Die plast hij helemaal vol.

Is dit normaal? En hoe krijg ik hem weer op een leuke manier op het potje? Hij was zo goed bezig!
    Alvast bedankt voor jullie reactie!

2. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Hier ook even zo'n soort terugval gehad. Heb t even laten gaan en toen weer een dag genomen om intensief te oefenen en te belonen met stickers plakken. Nu tevens een wc bril verkleiner gekocht, want die grote wc wordt inmiddels interessanter dan het potje ;).

3. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Welke methode? :)

4. Ipje

Ipje Lid

27 mei 2014
    64
    0
    0
    Ja, hij vind de wc ook interessant en ik stel dan ook vaak voor om op de wc te gaan, maar ook dat wil hij niet! Zo gaan we op bezoek bij opa en oma, en aangezien hij daar altijd voorbeeldig is, ben ik benieuwd of hij het daar wel goed zal doen!

5. Ipje

Ipje Lid

27 mei 2014
    64
    0
    0
    3 day potty training van Lora Jensen...is een Amerikaanse methode, en het is drie dagen hel, maar dan heb je ook wat! Overigens gaat deze methode ook over meteen snachts zindelijk zijn, maar dat hebben we nog maar niet gedaan, mijn idee is dat dat vanzelf wel komt.
    Mocht je deze methode ook willen doen, het is een PDF die ik je kan mailen als je wilt!

6. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb je een berichtje gestuurd! Heb ik wel interesse in :)

Deel Deze Pagina