Ik wil misselijk zijn!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zomaar, 27 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant

Hahahaha jij bent echt gul, jij bent echt iemand die alles met andere wil delen hé? Ik hoop voor je dat het gewoon helemaal weg gaat want ik denk dat jij er wel van overtuigd bent dat je zwanger bent! ;)

2. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    heb ik nog een ander aanbod....

neem ik van week 5 tot week 16 en toen weer van week 23 tot 32 en neem jij het nu van mij over oke? Lijkt me toch een aardige deal.. heb je max 10 weken tegaan terwijl ik er al 23 op heb zitten.. ;)

Nee meid, geniet van het feit dat je niet loopt te kotsen!

Leuke banner trouwens!

3. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    hihi dank je! En geloof dat ik nu ook wel overtuigd ben ;)

4. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ik voel me vanaf week 7 al niet meer zwanger. Ik dacht ook van geef me maar misselijkheid enz. maar nu ben ik blij dat ik nergens last van heb.

Het is dat mijn buik groeit...maar ik ken je onzekerheid had ik ook heel erg.

5. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Veel vrouwen krijgen pas later in hun zwangerschap last van misselijkheid...
    Geloof me als je het zo vroeg in je zwangerschap al hebt is ook geen pretje, ik had vanaf week 4 al last van ochtendmisselijkheid en overgeven! En nu nogsteeds van ochtendmisselijkheid, en als ik mijn medicijnen niet neem ook van overgeven..

6. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ik ben de hele zwangerschap niet misselijk geweest, en ik heb het ook niet gemist eerlijk gezegd.

7. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    van mij mag je het ook overnemen hoor ;) ,
    ben bang dat ik dit keer net zoals bij mijn dochter tot het einde zo blijft bleehh... :(

8. gerda

gerda Actief lid

15 nov 2005
    242
    0
    0
    ik wil misselijk zijn je weet niet waar je over praat want misselijk zijn is echt zwaar beroerd heb het 4 mnd gehad en das echt niet leuk gr gerda

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik heb tot nu toe ook nog helemaal nergens last van en sinds ik mijn beebje heb gezien en gehoord vind ik dat heeeelemaal niet erg! Geniet ervan, het kan echt wel heftig zijn!

10. leylaNB

leylaNB Actief lid

18 jan 2007
    134
    0
    0
    Noord-Brabant
    bij mijn vorige zwangerschap was ik vanaf het begin tot eind ziek. Misselijk van alles, overgeven. Het leek wel alsof de wc een soort van abbonnements-actie had, en ik de trouwste abbonnee! ;)

Nu voel ik me goed, voel me errug zwanger, maar heb geen last van vervelende kwaaltjes (tot zo ver in elk geval.)

Ik moet zeggen dat dat me soms wel nerveus maakt, of het allemaal goed gaat enzo. maar ik houd goede hoop natuurlijk (immers er gaat veel meer goed dan fout.)

Groetjes

Leyla

11. moniek1979

moniek1979 Actief lid

14 sep 2006
    225
    0
    0
    huisvrouw
    groningen
    als je misselijk bent wil het nog niet zeggen dat je zwanger bent hoor!
    ik ben tot aan mijn miskraam vreselijk moe en misselijk geweest! echt helemaal zwanger tot 13- 14 week! bleek het vruchtje al met 7 week afgebroken te zijn! alleen de rest groeide wel door!

12. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ik kan je vertellen, misselijkheid is echt NIET leuk ! Ik ben nu 23 weken zwanger en heb vanaf het begin van mijn zwangerschap tot mijn 16e week met misselijkheid rondgelopen, echt afschuwelijk !

13. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik heb daar gelukkig (god zij dank) geen last van

Deel Deze Pagina