hoi allemaal, ik vroeg me af,of jullie tips hebben voor mij. ik ben al aardig wat dagen erg onrustig. veel huilen en slecht slapen. ik kan mijn rust niet vinden. alles irriteert me en ik word snel boos. heb afgelopen weekend flinke nesteldrang gehad e het huis is op en top schoon. sindsdien ben ik zo onrustig. kan zelfs niet normaal eten of ik word al misselijk. heb ook veel last van voorweeen en de deur uit durf ik al eigenlijk niet meer. hoe kan ik een beetje rustig worden. speel al veel spelletjes en de hele dag luister ik naar muziek. ik douche 2 keer per dag voor ontspanning. ben zo bang dat ik op deze manier de bevalling niet goed doorkom. help
Ik voel me zelf ook erg onrustig de laatste 3 dagen Vonkje.... Alles MOET inderdaad schoon en beebje is naar mijn idee ook veeeeel onrustiger. Misschien is het een teken?
laten we het hopen. ben bang dat als dit te lang duurt,ik straks geen energie meer heb voor de bevalling. kan echt niet veel meer hebben. ben blij dat ik straks naar de vk moet,kan ik ff mijn gal spugen. hopelijk kan zij me ook een beetje helpen.
Het komt vast allemaal goed meid! Ik hoop voor je dat de VK goeie tips voor je heeft! Ben er ook wel benieuwd naar, want ik kan mijn rust ook niet echt vinden... (ik ben nu in gedachten de trap alweer aan het stofzuigen... )
ik laat het je zeker even weten. ja,gek word je daarvan,he. in mijn hoofd ben ik de ramen alweer aan het doen,maar ik doe zoveel mogelijk mijn best om mij rustig te houden. gaat alleen niet echt makkelijk.
Meid, probeer toch even lekker naar buiten te gaan. Ook al heb je voorweeen dan kan het best. Loop een rondje kijk naar de bloemen etc. Probeer te genieten. Je huis is schoon alle spullen liggen klaar. Nu jij nog. Zet het vanje af en voor je het weet heb je je kindje in je handen. P.S het klinkt makkelijker dan het is. Ik weet het maar al te goed.
ben net naar de vk geweest en ze gaf als advies lekker 2 paracetamol nemen en proberen te rusten. ik heb zelf nog een kleintje van 6,die ik wel steeds van en naar school moet brengen. dus vanavond maar lekker vroeg op bed. de vk zei al,dat je met een 2e of 3e kindje langer last hebt van gerommel,maar dat het wel in een keer door kan zetten. afwachten dan maar,meer kan ik niet. door de voorweeen word de baarmoedermond wel weker en kan ontsluiting makkelijker gaan. dit weekend heb ik in ieder geval lekker rust,geen kids.
Ik zelf herken mij daar ook helemaal in. Snachts slaap ik heel slecht, moet steeds plassen of krijg last van zuurbranden en ben heel snel geirrieteerd. Ook vooral s,avonds en snacht ook van die harde buiken en ze zijn niet echt pijnlijk maar voel ze wel in mijn rug. Ben in huis ook met van alles bezig, wil gewoon alles op orde hebben. En uit ervaring weet ik dat bij de eerste zwangerschap ook had zo beetje op het einde. Ik ben het ook inmiddels allemaal een beetje zat aan het worden, van mij hoeft het ook allemaal niet meer zolang te duren. Maarja je weet het nooit van te voren. Groetjes Anna.
anna,dat is ook zo. bij mijn 2 jongens had ik dit ook op het einde. en dan hoop je zo erg,dat het snel gaat gebeuren,maar dat kun je idd niet weten. hopen mag in ieder geval wel en afwachten,meer kun je niet doen. hoop idd dat het niet lang meer duurt,ben het wel zat.
nou,het kan nu niet lang meer duren. heb gisteravond fikse voorweeen gehad. ze kwamen erg regelmatig en werden steeds heftiger. ze begonnen on 8 uur en om 9 uur heb ik 2 paracetamol en een douche genomen. uiteindelijk werd het om kwart over 12 rustiger en is het opgehouden. zal nu nog maar een kwestie van een paar dagen zijn,denk ik. ik hoopte echt gisteravond dat het zou doorzetten,maar helaas. voel me nu ook erg gehavend. veel pijn en compleet afgemat. volgens mij,was het idd erg slim om mijn zoontje dit weekend weg te brengen. ben benieuwd en hou jullie op de hoogte. en jij minyaweth,bij jou al wat? groetjes
ik ben wel nog niet zo ver als jullie maar ik heb al last van pijnlijke harde buiken van week 17 advies gyn: rusten platliggen en magnesium slikken ik hoop voor jullie dat je jullie klein meid of knul snel kunt knuffelen en in je armen sluiten zodat de lastige laatste loodjes achterwege zijn
Vonkje, wat spannend allemaal zeg! Hoop voor je dat het inderdaad met een paar dagen gedaan is! Wel lekker dat je zoontje van het weekend weg is. Kan je in ieder geval even lekker bijtanken en de dagen indelen zoals jij ze wilt! Hier nog niet veel. Gister wel de hele dag en avond een apart gevoel gehad; mijn baarmoeder trok naar mijn idee best, maar was niet regelmatig of pijnlijk. De kleine beweegt ook anders heb ik het idee, is wat onrustiger lijkt het wel... Najah, we wachten 'rusitg' af...
Goh, wat vervelend als je je zo onrustg voelt zeg.....Hopelijk zijn het inderdaad allemaal tekenen en gaat de bevaling snel inzetten bij je! Ik herken het zelf niet....Wel het willen poetsen enzo, heb alles netjes schoon en opgeruimd en ik voel me er heerlijk bij. Dan zal het bij mij nog wel even duren..... Succes en sterkte en houd de moed erin zou ik zeggen!