Wij hebben pas nieuwe BK pannen gekocht en ik zweer erbij moet ik zeggen. Geweldig. Als je alleen al de steelpannen daarvan zou kopen dat betaal je misschien in eerste instantie een paar euro meer dan voor een Tefal pan, maar dat verdien je er zo weer mee terug als je ziet hoe mooi ze blijven. Geweldig... mijn oude steelpannetjes gooide ik zo eens in de zoveel jaar weg omdat het er echt niet uit zag, maar ik weet zeker dat deze BK-pannen vooralsnog de mijne zijn. Dus, wel wat duurder, maar zeker ook een goede investering! Groetjes, Josien
k heb de pannen van ikea, ik vind ze heel goed hoor. bk's zijn vaak wel het beste, maar betaald er ongelofelijk veel voor, en waarom veel betalen als het met de ikea pannen ook kan, en ze zijn nog mooi ook groetjess
ja maar kijk eens bij die link van hiervoor, daar waren bk panen voor 80 euro, had je er 4 stuks,........das echt goedkoop hoor voor bk
Pannen van de sola. Erg goed en inderdaad levenslange garantie. Zijn er ook in veel verschillende modellen! Prijzen vallen mij erg mee!
Ik weet niet welk merk we hebben maar we hebben speciaal pannen gekocht met zo'n zwart handvat. Dit ivm het het heet worden van de RVS handvatten. Ik heb ook een pyrex pan van de huishoudbeurs en die is heeeel fijn, maar was ook heel duur.
Kijk ff op kookshop.nl wat hier al eerder genoemd is. Daar hebben ze inderdaad leuke aanbiedingen. Wij hebben ook BK pannen...zijn wel zwaar maar idd erg goed en blijven lang mooi!
Hier precies hetzelfde probleem, starterssetje van Le Chef en bijna alle handvaten van de pannen zijn verbrand, en dat geeft me toch een stank! Ik ga denk ik ook maar eens kijken voor BK pannen
nu in het gamma krantje, hele pannenset met bestek etc,...messenblok voor 35 euro zal wel niet veel wezen, maar misschien ff kijken,.... al zul je dr maar een jaartje of 2 mee doen.
ook ik heb BK pannen, geweldig. maar ik heb net koekenpannen gekocht bij de blokker met die sticker kortingen. misschien een leuk ideetje is toch 20%
ik heb zo'n setje die de aldi wel eens heeft. Super goed, de handvaten en deksel worden niet warm en in de vaatwasser worden ze stralen schoon (ik heb die met glazen deksels) Mijn zusje heeft de BK serie en was laatst flink pissig want die van haar waren enorm duur en de handvaten worden super heet. Had ik nou toch maar die van de Aldi zei ze.. haha
Wie kan mij vertellen, waarom bij goeie dure pannen, de anti-aanbaklaag na een aantal maanden gaat losbladderen. Het zijn pannen speciaal voor elektrisch koken en ze mogen in de vaatwasser. Hoe kan dit toch? We gebruiken houten pollepels, dus niks scherps....