Hej hallo allemaal, De titel zegt het eigenlijk al.. Vanmorgen nog vol energie en vanmiddag zakte dat af, aan het einde van de middag was ik helemaal op! Last van krampen in mijn benen, mijn bekken en onderrug, misselijk, hoofdpijn, en wil slapen.. Net al 2 uur op bed gelegen maar ga zo weer terug.. Hebben meer dames hier last van? Ben nu ruim 38 weken, en al vanaf dindag weëen die niet aanhouden helaas.. Zou mijn lichaam moe zijn en zich op willen laden voor de bevalling? (dat hoop ik wel.een beetje bloos, bloos) Alvast bedankt voor het meedenken allemaal, Liefs Dietje
Mijn eerste bevalling verliep nogal stormachtig. Voorweeën deden nauwelijks pijn, dus herkende ik ook niet als zodanig en op de dag zelf ook geen seintje totdat het echt begon (met een echte wee). Bij deze zwangerschap heb ik nu al een paar weken rotnachten. Het begon met ongi krampjes en gisteren nacht voor het eerst een voorwee (deed echt pijn). Afgelopen nacht was weer redelijk rustig. Toch ga ik er nog niet van uit dat de bevalling zeer aanstaande is, maar of ik de 37 weken ga halen, durf ik ook nog niet te zeggen. Maar iedere bevalling is anders en voorweeën geven alleen aan dat het eraan zit te komen. Helaas geen exact tijdstip.
bedankt voor je reactie, ik wacht het gewoon netjes af hier spannend he die laaste weken! fijne dag nog, groetjes