ik wil niet gelijk naar huis...

Discussie in 'De bevalling' gestart door Alita, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dat is toch heel anders geregeld in Nl dan in BE.
    Hier moet je dus 5 dagen blijven, gelukkig mag manlief ook blijven slapen:D
    Anders bleef ik echt niet!!
    Ook eten enz word verzorgd voor de man.
    Maar ik wil absoluut dat mijn man blijft ( hijzelf ook) dan kun je samen ff bijkomen idd en lekker genieten van het wondertje!
    Het is natuurlijk wel ons eerste, bij een 2e zou ik geen 5 dagen willen blijven!!

2. Alita

Alita Niet meer actief

Ja wat dat betreft is het beter geregeld in belgie hoor....
    Nee idd geen 5 dagen hoor...gewoon even bijkomen...

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.010
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik zou niet gelijk zeggen dat het in Belgiƫ beter geregeld is. Daar "moet" je min of meer blijven, omdat er ook geen (nauwelijks) kraamzorg is. Nou, dan ben ik liever lekker thuis hoor!

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.253
    6.140
    113
    Het ligt er ook echt aan wat voor een bevalling je gehad hebt hoor. Bij mn eerste een bevalling die eindigde in een vacuumverlossing, om half 11 savonds en ik moest dus een nachtje blijven (ten minste, mijn zoontje dan). Vond ik erg fijn, want ik was erg moe.
    Bij mn dochtertje beviel ik s middags om 15:15 uur en om 16 uur zat ik alweer aangekleed te wachten totdat ik naar huis mocht.
    Toen ben ik lekker thuis in mn bedje gekropen.

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik hoefde aleen gehecht te worden in het zh maar met mij hadden ze geen haast. ik was daar om 6 uur smorgens en om 8 klaar met hechten. om 9 uur vroeg ik of ik naar huis kon. nu al zeiden ze??? ik kreeg nog beschuit met muisjes, thee en appelsap, en mocht zelfs nog douchen. wilde ik niet en dat vonden ze maar raar. hahah ( dat douchen) ik kreeg nog een klein kadotje voor de baby mee en ze hebebn me helemaal tot de uitgang gereden en gewacht tot man de auto voor de deur had gezet.

Deel Deze Pagina