ik wil niet ik wil niet ik wil niet gaan WERKEN

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door 2Jessica, 12 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieve85

lieve85 Actief lid

21 mei 2009
    137
    0
    0
    Moet morgen er ook al weer aan geloven ,en ik wil ook echt niet !!!
    de maanden zijn omgevlogen en ben er echt nog niet klaar voor om mijn mannetje zo vaak te moeten missen ...

2. Lelie12

Lelie12 Niet meer actief

Het is altijd moeilijk in t begin lijkt me..
    Het verlof is gewoon veel te kort!!
    Ik had ouderschapsverlof opgenomen en daarna is mijn contract niet verlengd.. Maar nu ben ik aangenomen voor n nieuwe baan. Waarschijnlijk per 1 feb. Mijn dochter is dan 6 maanden.
    Ik vind t ook heel dubbel :( aan de ene kant zal t goed zijn maar aan de andere kant zie ik ook wel op tegen de eerste dag..
    Alles weer nieuw en dan ook mijn meisje voor t "eerst" achterlaten.
    Gelukkig wel bij de oma's :)

3. Denise25

Denise25 Lid

13 sep 2012
    29
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    Ik ben niet de enige lees ik al :( gedeelde smart...;)
    Ik moet over 2 weken weer werken en dan gaat mijn zoontje 2 dagen per week naar kdv en 1 x naar oma..
    Bij oma vind ik niet zo moeilijk maar kdv is ander verhaal.... Ben zo bang dat hij daar niet kan slapen en overprikkeld raakt.
    Of dat ze hem laten huilen...
    Nou binnenkort eerste wendag zie er giga tegenop maar goed om te lezen dat het blijkbaar gaat wennen :p

4. Renaat83

Renaat83 Actief lid

28 sep 2012
    393
    0
    16
    Vrouw
    Ik vind het ook erg moeilijk, is nu weer mijn tweede week dat ik ben begonnen, maar vind het maar moeilijk, het uit handen geven, je kan zo een kleintje niet uitleggen dat je later weer terug komt. Een voordeel is dat ik veel avonddiensten draai, dus overdag en de halve middag nog bij hem kan zijn, en hij dan voor een aantal uur of een halve dag naar de gastouder moet voordat zijn papa hem weer ophaalt, maar blijft lastig, en ook vermoeiend voor mezelf.

Deel Deze Pagina