Hallo meiden, We gebruiken de flessenwarmer van prenatal voor het blijven oefenen met het flesje (een keer per dag). Nu is de melk de ene keer te warm, dan weer te koud etc. Ik vroeg me af wie ervaring heeft met de nieuwe avent flessenverwarmer. isis iq. Als ik de doos lees, denk ik dat de melk na het opwarmen meteen een goede temperatuur heeft. Het klinkt helemaal ideaal, maar is dat ook zo? Graag hoor ik jullie ervaringen.
Geen idee welke flessenwarmer we hadden. Een hele dure in ieder geval. Volgens mij van Avent. Ik vond het een k*tding. Had allerlei instellingen (vries/koud/kamertemp en hoeveelheid melk). Ene keer warm, andere keer heet, volgende keer koud >> dus teruggebracht ... Nu gewoon bakje kokend water, daar flesje in. Ondertussen Mirre in bad, pj aan >> fles erin (doet mn man dan ). Werkt prima (en goedkoop)
Ik heb een flessenwarmer van Avent (niet de IQ maar de oudere versie) en 8/10x is het echt de juiste tempratuur en anders koel ik hem even vlug af onder de kraan
Wij hebben de IQ en zijn er erg blij mee, juist vanwege de verschillende opties, flesje op kamertemperatuur, uit koelkast of bevroren, zelfde geld voor de VIA potjes. Heel zelden komt het voor dat we een te warm flesje hebben maar dan zit er teveel water in de warmer en doen we het snel eventjes onder de koude kraan of laten het eventjes afkoelen.