goed zo Platliggertje, het klinkt al wat positiever in elk geval. Gelukkig dat je opgenomen kunt worden, dat zal schelen voor jou dat je wat meer tot rust kan komen, en dat je nu kan slapen is ook heel goed. veel sterkte en succes, zet hem op he
Hoi platliggertje! Wat ben jij een kei van een vrouw zeg. echt super dat je het zo lang hebt volgehouden! jij bent echt een super mama! Ik weet niet of je dit nog leest maar ik zie dat je nu 35,4 weken zwanger bent. ik hoop voor je dat je het nog 3 dagen vol kan houden. en dan zou ik persoonlijk met de weeenremmers stoppen. dan heb je je 36 behaald en kun je nog trotser op je zelf wezen! Ik hoop dat het je gaat lukken 5 cm is natuurlijk ook niks, omdat de centimeters erna meestal het zeerst doen. heel veel succes
Fijn dat je nog weer wat nieuwe moed heb verzameld om nog een paar daagjes door te zetten. Heel veel succes!
Jeetje meid,ik snap dat je er doorheen zit! Het is ook allemaal niet niks he! Maar ben blij voor je dat je weer een beetje moed hebt en het nog even gaat volhouden! Je kan het hoort meissie! Ik denk aan je!
Ik heb op de achtergrond al een heleboel van je gelezen en ik heb er maar 1 woord voor! SUPERGIRL........... Je bent een topmamma eersteklas! Er zijn veel vrouwen die aan jouw een voorbeeld kunnen nemen echt waar! Er zijn er een helehoop die zwaar respect voor je hebben. Ik hoop dat je een beetje bij kunt slapen door de slaaptabletten, maar ik vind dat ze in het ziekenhuis toch wel beter hun best mogen doen voor je. Eerder opnemen vind ik in deze situatie wel op zijn plek. Ze kunnen je na de bevalling van de grond afschrapen met een paletmes. Top van je dat je toch nog volhoud meid....... Wij zullen je door de laatste loodjes heenhelpen, hier hebben we veel aan elkaar op dit forum. forumdinnetjes in goede en in slechte dagen zal ik maar zo zeggen....
Oh meissie toch... Aan 1 kant hoop ik dat j het nog even kan vol houden. maar aan de andere kant.. Je bent op leeg ...... Je kan niet meer ... Als je het echt niet meer trekt meis trek aan die bel. Zo te lezen heeft je mannetje een mooi gewicht! Dit is alleen maar mooi... Zet hem op lieverd. Je bent al zover gekomen... Ik snap het dan ook heel goed dat je niet meer wil wachten
Hey meiden! Ff komen melden dat ik zàààààlig heb geslapen dankzij de medicatie en vanochtend een heel ander mens was. Wat een goede nachtrust toch kan doen hé Heb terug moed dankzij die zalige nacht! Ik heb besloten vol te houden tot volgende maandag, dan heb ik de laatste controle nog, ben ik geruster en stop ik 's avonds met de weeënremmers. De verwachting is dat de kleine uk er voor volgende week vrijdag zal zijn, dus hou jullie klaar voor een week stilte (opname ziekenhuis) en dan een bevallingsverhaal en melding van geboorte Bij de controle daarstraks was er nog geen ontsluiting bijgekomen (nog steeds bijna 5 cm), maar ik verlies wel een heleboel slijmerij (lekker ) en m'n baarmoederhals is zo goed als rijp en dat wil zeggen dat er (alweer) een stortbevalling zit aan te komen omdat m'n baarmoeder er volledig klaar voor is. Er was activiteit te zien op de monitor, maar die viel nog goed mee en was niet zorgwekkend. Het wordt zohooo spannend nu, nog maximum 10 dagen en ik heb m'n ukkie in m'n armen!
Meid wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad! Ik kan je alleen maar heel veel sterkte en succes wensen voor de komende dagen! Nog even, en je hebt je kleintje in je armen, ik moet nog wel een hele tijd wachten! Maar jij verdient het nu wel hoor, na zulke vermoeiende dagen/nachten! Liefs kiss
Wat fijn Platliggertje, dat je goed hebt geslapen. Dat scheel alweer een helehoop he! Als je uitgerust bent kan je de dingen nou eenmaal veel beter aan. Wauw...nog 10 dagen! Je mag echt gaan aftellen nu! Hoop echt dat je het nog volhoud en anders laat het maar over je heenkomen.
hey meid, ik kan aan je bericht zien dat je je wat opgeknapt voelt, gelukkig dat je zo goed geslapen hebt, kom je eindelijk weer tot rust zeg Dan wordt het een klein beetje gemakkelijker vol te houden, want ik zeg je eerlijk, ik maakte me best zorgen om je, nog steeds hoor, maar ik ga er vanuit dat je moeder jou ook elke dag ziet toch? hopelijk kan je vannacht weer zo lekker slapen, dan hou je het vast wel vol. En het is al gezegd hier, maar je bent echt een top-moeder Platliggertje echt veel respect voor jou. en straks als de baby er is en jij weer meer energie hebt kan je eindelijk weer lekker met je kids spelen en kan je je geluk niet meer op knuffel van mij!
sjees kind! en dan ook nog in je uppie, en met 2 kids..... beetje stomme vraag hoor, maar ga je je nu laten steriliseren? Ik kan me zo voorstellen dat je dit never nooit niet meer wilt. Of roep ik nu rare dingen? In ieder geval, veel sterkte de komende dagen en misschien wel weken......
ik ben ook alleen staand met nu 3 kids. Ik heb er wel voor gekozen om me te laten steriliseren. Waarom? Omdat mijn laatste zwangerschap niet over rozen is gegaan. Zwangerschapsvergiftiging en een baby met grote groei achterstand. Plus dat het enorm veel van mijn energie heeft weggenomen. De gyn heeft me gevraagt of ik hier zeker van was. Want als .. (het kindje het nit zou redden)... Hiervan ging ik dus niet uit, mijn kindje zou het redden, en inmiddels is ze alweer een jaar geweest... Voor mij werd de keus ook makkelijker omdat ik een keizersnede gehad heb. Dus zei ik heel kort door de bocht, als ik dan toch op lig, maak dan de boel daar ook maar dicht. Heb hier geen spijt van. Weet niet hoe Platliggertje hier over denkt ...? Nu weer naar Platliggertje zelf Meis je klinkt goed! Hou vol... en als het echt niet gaat ...... dan niet! Dan komt je kindje toch wel... Wens je in elkgeval veel succes met de laatste zware loodjes voor jouw!