Zet em op. Hoe er die komende dagen ook zijn, het ergste heb je achter de rug. Het zijn nog maar een paar dagen, je kan gaan aftellen in uren... Ik volg je al lang, reageer nooit , maar denk geregeld aan je.
Thx voor de steun en lieve woorden Steriliseren... Niet echt, de hele inboedel gaat eruit Heb een baarmoederverzakking en sinds vorige maand de afspraak met m'n gynae dat alles eruit gaat, is het beste en hoef me dan geen zorgen meer te maken. Net weeënremmer ingenomen en slaapmedicatie, op naar de tweede lekkere nacht
Ik vind je een super-mama! Ik wil je heeeel veel succes wensen en wacht het geboorteberichtje af! Succes hoor!
super platliggertje jij bent en word echt een super mama dat je dat voor je kindje over hebt! nog 2 dagen en dan ben je 36 weken. en dan maar hopen dat je het nog eventjes volhoud. hoe meer dagen in je buik des te minder lang in couveuse
Volhouden meid nog 2 dagen en dan zou ik er wel opstaan dat ze het kindje halen,want luister als dat zo doorgaat heb je straks toch geen puf meer voor een bevalling lijkt me maar je weet zelf hoe je je voelt en je kent je grenzen en daar moet je zeker niet over heen gaan. Ik vind je echt een super vrouw en je laat weer eens zien hoe sterk wij vrouwen kunnen zijn,een dikke pluim hoor! Ik wens je alvast veel succes bij de bevalling en geniet straks van je kleintje. groetjes jeslin
36 weken vandaag! Deze nacht was ietsje minder (door de zenuwen denk ik) maar viel al bij al toch mee. Gisteren enkele weeën gehad, warm bad genomen en het stopte, dus vals alarm. Oef! wil echt wel graag nog tot volgende vrijdag zwanger blijven, dan heb ik de 37 weken gehaald en ben ik meer dan trots en blij Straks wordt de foto van m'n buik genomen, benieuwd of die van 37 weken ook nog zal lukken... Maandag controle, zal de laatste zijn, ben nu al nerveus Nog 5 dagen en ik stop met de pillen, ik tel tegelijk op en af
Ik vind het heel knap hoe je met deze situatie om gaat, echt je krijgt van mij een grote pluim! Ik wil je deze week heel veel succes toewensen en hopelijk heb je snel je mannetje in je armen
heel veel sterkte nog, de komende dagen! Je bent er bijna! hebben ze al wat gezegd over de grootte van je kleintje?
superrrrrr en als je volgende week bevalt kun je waarschijnlijk je kindje meteen mee naar huis nemen ! Echt knap hoor