Vind het knap hoor dat je zo sterk bent... Bent echt een toppertje(zoals meedere zeggen) Hoop dat je snel je zoontje in je armen kan gaan houden...
nog even volhouden meis als het zover is, en je baby is er vind je het vast allemaal waard geweest.. veel sterkte kuzzz
Hee platliggertje Zit met grote ogen je verhaal te lezen.. Meid, wat heb ik een respect voor je! Vind het wel erg knap hoe je je hier doorheen slaat. Vandaag nog niks van je gehoord, hoop dat je een rustig weekeinde hebt. Nog een paar daagjes bikkelen en al je moeite wordt beloond! You Go Girl! xxx Ma2Be
Alles goed hier, wel zwaar, en vooral nu met dat warme weer er nog eens bovenop Af en toe eens weeën, gelukkig niet teveel na elkaar want ze beginnen echt wel pijn te doen. Heb al gezegd dat ik tegen de bevalling die weeën zo zal gewend zijn, dat ik me er doorheen zal lachen en gieren Kiddies zijn een weekendje bij m'n ma, die wou me een laatste rustig weekend schenken zonder drukte en alleen maar rust, rust en nog eens rust (schàt van een mama heb ik!) en het doet me wel goed als ik eerlijk moet zijn. Maandag die controle, heb al stress Hopelijk weegt de uk genoeg! (zou toch al tss de 2.700 en 2.900 kg moeten zitten) Nu ben ik zelf niet groot, en de vader evenmin (beiden 1.63 meter), dus verwacht ik van de beeb niet dat hij een reus is, maar hoop toch op een goed gewicht. Tegen volgend weekend zou hij er al moeten zijn
Goed! Nu mag het kindje komen hé,het zou leuk zijn als de baby nog even wilt blijven zitten maar als em wilt komen is er geen gevaar meer! SUCCES!
Als ik jou was zou ik vragen of ze me zo snel mogelijk op kunnen nemen! Heeel misschien geeft dat je ietwat rust. Kan me zo goed voorstellen dat je er zo graag voor je kleine mannetjes wilt zijn dat veel onrust in de hand werkt...
Wat fijn dat je moeder je zo goed helpt, je kan het nu absoluut goed gebruiken om goed uit te rusten, je hebt nog heel wat voor de boeg straks en bovendien is het voor de kids ook fijn om zich even uit te leven denk ik kijk nou eens terug Platliggertje, je hebt er al weer een hele week op zitten, wel een moeilijke, maar je hebt het weer geflikt! hartstikke goed gedaan, nu nog een klein zetje voor de laatste week, hou ons op de hoogte he, ik lees hier iedere dag hoe het met je is veel sterkte en goed uitrusten
Ben vandaag op de laatste controle geweest bij de gynae... Ongeveer 5 cm ontsluiting en het bevel onmiddellijk te stoppen met de weeënremmers; placenta is bijna volledig verkalkt en de beeb moet eruit. Dan had ik de moed om de pillen te blijven nemen tot vrijdag... Hij zat aan het prachtige gewicht van bijna 2.800 kg en hij mag dus gerust komen! Ben ook nog gestript (AUW!), in de hoop dat het snel zal doorzetten. Beeb lag met hoofdje neerwaarts en ligt vast, dus het wordt een vaginale bevalling Staat zo goed als vast dat het geen couveuse zal worden, aangezien hij een goed gewicht heeft en ik spuiten heb gekregen om zijn longen te rijpen, het enige wat af te wachten is, is of hij zijn temperatuur goed kan houden en een goede zuigreflex heeft. Afwachten nu... Voor vrijdag moet hij er zijn of het wordt ingeleid. SPANNEND!
Spannend zeg, ik hoop dat de bevalling snel op gang komt (of dat je nu inmiddels met de beeb in je armen ligt). Succes!
Spannend zeg. Nou ik heb respect voor je hoor. Goed volgehouden. Je bent al op de helft dus laat de andere helft dan maar opschieten, you go girl!
Heel goed volgehouden hoor! PETJE AF !!!! Hoop dat het allemaal voorspoedig zal/is verlopen en je volop kan gaan genieten van je knul.....
Nog niets hier, was wel begonnen om half 2 deze nacht, maar is gestopt om 20 na 3. Die weeënremmers die nog een beetje werken wss. Buik is op een nacht tijd helemaal naar beneden gaan hangen, dus het strippen zal z'n werk wel hebben gedaan. Ook doen m'n darmen nogal raar kom dan kleintje! gah, stuk ongeduld dat ik ben