Opschieten kleine , het is nu tijd , je mag ... toe maar . je wilde toch zo graag ... krijg je de kans blijf je ziten Succes platliggertje
Nou als ie nog 2 dagen wacht heeft Caruli goed gependeld Heel veel succes met de aankomende bevalling!
Jeetje, is ie er nou nog niet Heel veel succes meid! Ik hoop dat alles voorspoedig zal verlopen! Misschien ben je nu wel druk bezig...spannend
veel succes meid, je hebt jezelf ongelofelijk sterk getoond! fantastisch gedaan! ik wens je een heel voorspoedige bevalling en laat van je horen he ? (lezen)
Wow, wat een verhaal zeg... Volgde hier en daar een berichtje op afstand en heb net de halve reeks gelezen; genoeg om te zeggen dat ik het heel erg knap vind dat je zóver gekomen bent! Petje af en heeel erg veel sterkte en gezondheid voor jullie allebei, hopelijk is de kleine er snel bij om ontvangen te worden door de andere kids
zo he..wat een verhaal zeg . als eerste enorm veel respect en moed ! wat goed dat je het al zolang volhoudt... en wat je schrijft lijkt inderdaad of het door gaat zetten. en verder een kleine geruststelling...na 5 weken al op een couveuse afdeling rond te lopen heb ik al veel baby, van 35 weken gezien echt waar je geen zorgen maken meestal blijven ze 2 daagjes in de couveuse en gaan dan al in bedje. ze hebben alleen wat moeite met de temperatuur en soms zijn ze even misselijk. dus die kindjes zijn zo weer met de moeder thuis. niet teveel zorgen maken nu je doet het gewoon GEWELDIG sterkte....
ik wil je even heel veel sterkte wensen en hopelijk komt je kleine gauw of is ie er al. ik vind je net als de rest een kanjer!
Jeetje meid, en ik vond al dat je het zo goed deed al die tijd . Ik hoop voor jou een voorspoedige bevalling en dat je maar snel je kleine mooie man in je armen mag hebben. Misschien ben je zelfs nu al bezig! Zet hem op je kan het! xxx jet
Sinds deze nacht weeën om de 14 minuten, maar echt doorzetten doet het niet, nog steeds die weeënremmers die nawerken. Huisarts is langsgeweest, baarmoederhals is volledig verstreken, opening vordert niet. Word nu wel erg ongeduldig Straks haal ik de 37 weken nog Moet veel rondlopen en af en toe een warme douche nemen om te zien of de weeën afzwakken of niet (wat tot nu toe het geval niet is) Ik ga aan de schoonmaak beginnen, misschien dat dat de boel een beetje laat vooruit gaan
Jeee meid hopelijk gaat het dan wat sneller. Suc6, en laat weer wat van je horen als er wat gebeurd jessica