Jeetje dat is me ook wat! Ik hoop voor jou dat het lekker snel door gaat zetten zo de hele tijd met weeen lopen is ook niks en erg vermoeiend lijkt me. Succes em houd je kranig dat heb je tot nu toe heel erg goed gedaan. Jet
succes he, en ondanks alles .... je mag nu eindelijk weer in huis rondlopen. Sterkte met al die weeën hoop dat je een beetje rust tussendoor kan nemen.
heeel veel succes hoor! Ik duim dat alles goed zal gaan en dat je snel kan genieten van je hummeltje!
jeetje wat balen zeg. Nu mag je bevallen en dan komt ie niet Sterkte en hoop dat de weeen snel weer beginnen en dat ze dan productief zijn
Hey platligertje, Wat een nare zwangerschap zeg! poehh, Ik denk nu dat je al zover bent gekomen even moet door bijten ( makkelijk gezegt he) Anders zijds als je zo moe bent kan de bevallig vies tegen vallen en ben je na de bavallig nog niets waard terwijl je dan graag van de beeb wil genieten! Succes met je keuze Liefs kruimetje
Jeetje meid .. nog niet? Nu mag het en nu komt hij niet ... Eigenwijsje dus...oh oh dat word nog wat... Meis ik hoop dat je snel gaat bevallen, en dan heerlijk gaat genieten van je wonder! Heb diep respect voor je hoe jij deze zwangerschap hebt volgehouden!
Mijn god wat een verhaal! Echt hoor wat heb ik een respect voor je dat je het zo lang vol houdt! =D> Heel veel succes en sterkte met de bevalling, ik gun je alle goeds! debby
als Caruli gelijk heeft komt hij morgen Platliggertje ik hoop het voor je, veel sterkte en vannacht lekker slapen jij
Nog steeds niets... Nou ja, wél iets: ben nogal kauwgumverslaafd en heb gisteren één van m'n vullingen eruit gekauwd met als resultaat gisterenavond een dikke wang en abces net onder/tegen de tandzenuw. Kan jullie verzekeren dat ik liever weeën heb dan die verrekte tandpijn, een abces op zichzelf is al pijnlijk, maar dan nog vlak op die zenuw, het is me wat... Natuurlijk geen oog dicht gedaan Ben op anti biotica gezet en mag enkel paracetamol nemen (helpt geen zier tegen de pijn) en hoop nu eigenlijk dat de bevalling nog een poosje uitblijft. Zie mezelf daar al liggen met dubbele pijn Het is ook altijd wat hé Denk dat als ik alles eens bij elkaar neem, ik een boek kan schrijven Het enige wat ik heb is een soort ongie-pijn, constant, ietsje feller dan wanneer ik ongesteld ben, en af en toe een harde buik, maar daar blijft het bij. Caruli, ik denk dat je pendel niet zal uitkomen op vlak van datum Maar dat geeft niets: hoe langer de beeb blijft zitten, hoe beter voor hem Morgen alweer 37 weken, wat is het voorbij gevlogen! Stress is weg, 37 weken zijn toppie en we zien wel wanneer de kleine uk van plan is zich aan de buitenwereld te tonen. (eerst wil hij niet blijven zitten, en nu wil hij er niet uit, hahahah) Ik hou jullie op de hoogte! Liefs, Lie
Suc6 meis ! Je bent erg sterk! En een boek schrijven? Geen gek idee toch , tijdverdrijf en mischien leverd het nog wat op ...
Je verhaal gelezen en verbeisterd.....respect hoor! Hoop voor je dat die verrekte tandpijn snel zakt dmv de antibiotica. sterkte! liefs Kristel