Pffff, het zit je ook echt niet mee.... Maar geweldig jouw positieve instelling! YOU GO GIRL! Groetjes, Mirelle.
Ik heb met verbazing je verhaal gelezen.. een doordouwer ben je! Ook van mij veel respect hoor... heel veel sterkte!
Hey platliggertje Heb ook moeten platliggen vanaf de 27ste week, baby wou ook al komen! OOk longrijping en baxters gekregen, moest vervolgens zorgen dat ik de 30 weken bereikte, toen de 32, de 34, de 36 en nu dat ik zaterdag 37 weken wordt, heb ik eigenlijk al bij al de beste week tot nu toe gehad, wel een paar heel goeie weeën enz... maar toch! Ik denk dat ik gewoon mijn tijd zal uitlopen en dat ze het dan zelfs nog in gang zullen moeten steken, alle dat denk ik dan toch, heb zo'n voorgevoel! We zullen zien he! Alvast veel sterkte ook! We doen het toch nog altijd goed he! Greetz Cate
@ Cate: Heb ik ook al gedacht: straks doe ik gewoon de termijn nog uit... Zit ge u eerst voor te bereiden op een vroeggeboorte en let op: 't zal niet nodig zijn. Mijn gynae zei maandag nog "wedden dat ge niet moet gaan stemmen zondag?" waarop ik zei "wedden van wel?" Hij mag komen zenne, de slijmerij (lekker) dat ik verlies is niet normaal meer, de nachten dat ik ni kan slapen van de weeën zijn niet meer te tellen en ik wil mijn manneke in mijn armen! We doen da héél goed! Om ter eerst bevallen?
hey platliggertje. die kleine van jou heeft het gewoon nog veel te veel naar zijn zin in jou buik. hoop wel voor je dat je niet te lang meer hoeft door te lopen met die weeen.ik wil je heel veel suc6 wensen met je bevalling,dat je snel een gezond ventje in je armen mag houden
Het is gewoon nu al een heel eigenwijs kind. Eerst mag hij nog niet komen , en dus wil hij. En nu mag en denkt hij : echt niet Hele veel succes platliggertjes, ik hoop dat je kies een beetje uit te houden is.
hoi Platliggertje, ik heb je verhaal ook altijd op afstand gevolgd en ik heb bewondering voor je! Het einde is nu echt in zicht en je bent al zo sterk geweest, dus het laatste stukje redt jij ook! Succes! =D>
Is nog stilletjes in de buik... Kleine uk zal het te zeer naar z'n zin hebben Zodra het begint, laat ik hier iets weten, en dan is het een weekje wachten eer ik trug ben, is hier een week ziekenhuis (standaard), hoewel ik erover denk maar 2 à 3 dagen te blijven. Heb nog 2 kleuters ook hé, en thuis voel ik me toch het meest op m'n gemak.