Haha ja precies dat 😂 'Ah joh, lang kan het niet meer duren....' Van mensen die zelf geen kinderen hebben Maar na 2,5 weken lang voorweeen elke avond en een deel van de nacht, ben ik er wel knap beroerd van. Op dit moment baal ik gewoon als ik weer opsta met een dikke buik. Vandaag controle gehad en ondanks het feit dat hij er helemaal klaar voor ligt, zijn er geen tekenen van een nadere bevalling. Voor de groei is het beter als hij nog even blijft zitten (kleine baby, vermoedelijk door het b12 tekort), maar ze begreep wel dat ik er klaar mee ben.
Ooh ook herkenbaar inderdaad!! Ik ga gewoon uit van de 42 weken.. Die vragen steeds vond ik ook echt zoooo erg! Appjes van "is de kleine er al?" nee, trol!!! Had dan echt de neiging terug te sturen "ja hij is vorige week geboren maar we hadden geen zin om het jou te laten weten. Hij was ook 1m90 en woog 80 kilo en mocht van de vk meteen op kamers, goed hé?" grrrrr
Haha dat heb ik dus wel gedaan bij onze jongste. 'Duurt wel lang he?' Ja muts, na letterlijk 11 weken weeën is het voor mij wel tijd om te bevallen. 'Ik denk, ik app even want ik heb al twee dagen niks van je gehoord. Is ze er al?' Ja sorry, eergisteren bevallen. Maar helemaal niet aan gedacht om je een berichtje te doen. Dat ging al twee weken zo aan. Om de zoveel dagen van dezelfde persoon de vraag of het al zover is. 'Als het begint laat je het weten he?' Ook zo'n vraag. NEE, ik app niemand dat ik ga bevallen, behalve de personen die op moeten passen oid. Mijn man komt eind volgende week pas thuis als het tegenzit, dus ik beval alleen als het voor die tijd begint. 'Alleen? Zelfs je moeder er niet bij?' Nee, ondanks dat ik een geweldige en lieve moeder heb, wol ik haar er niet bij hebben. Als ik alleen moet bevallen bel ik een vriendin om de kids op te vangen, vervolgens mijn schoonmoeder om haar af te lossen, mijn man om te zeggen dat het begint en uiteraard de vk. Ik ga NIET iedereen appen dat de bevalling is begonnen en ook niet gelijk na de geboorte op mijn man, ouders en schoonouders na. Dus. Even ventileren. Wederom de hele avond voorweeen en net heerlijk zitten janken, omdat ik er helemaal klaar mee ben.
Aaaah .. dikke knuffel Luuz Vandaag ff naar de appie geweest boodschappen halen. Kom je bekende tegen: "GOh loop je nou nog?" Ja dat zie je toch?!
We kijken elk geval volgende week hoe het gaat en of het mogelijk is om te strippen of in het ziekenhuis de vliezen te breken (snelle bevalling verwachten we, dus we proberen het enigszins voor te zijn als dat mogelijk is), maar het zweet breekt me uit als ik nog een week zo door moet lopen
Snap ik... Volgende week dinsdag moet ik terug voor controle. En dan afspraak maken voor een inleiding. Met een week heb ik mijn beebje, en misschien jullie ook
Inmiddels al iemand bevallen? Vanmorgen bij de vk geweest en meneertje houdt het spannend. Bloeddruk is normaal, dus ze verwacht nog niet dat hij komt. Ze gokt rond de uitgerekende datum (dag ervoor, dag erna) en tot nu toe heeft ze het bij mij en een aantal vriendinnen altijd nog goed gehad, dus ik ben benieuwd. Inmiddels wil ik heel graag bevallen, die voorweeen beginnen aardig op te breken
Ik ook! Kan niet wachten!!! Maandagnacht had ik twee uur lang weeën om de vijf minuten. Echt goede weeën van ongeveer een minuut. Verder alleen maar gerommel, krampjes en van die echte voorweeën. Irritaaaaaant! Ik wilde vandaag eigenlijk bevallen. 15-10-15 leuke datum hihi. Moet ie haast gaan maken. Ben nu ongeduldig!!!!!!!!!
Nee, hier ook nog geen baby Morgen precies 40 weken! Vk dacht ook dat de baby het nog prima naar de zin had en dat ik dus nog even geduld moest hebben. Laat dat nou net aardig op zijn... 15-10-2015 lijkt me ook een mooie datum. Maar ben ook tevreden met de 16de hoor, haha!