Ik wil niet op vakantie

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 5 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Vliegen lijkt me heerlijk! Maar dat wil hij niet, want... ik heb geen idee, een tikkie vliegangst geloof ik.

En nou ja, ik heb verder ook nog eisen en hij heeft verder ook nog eisen en al die eisen bij elkaar (inclusief al dat inpakken en gedoe) maakt dat ik gewoon liever geld vrij maak voor een leuk tuinset ofzo en dan heerlijk hier blijf zomers :D

Ik heb hem trouwens kunnen overtuigen (met dit topic!) om thuis te blijven.

2. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Ik herken het niet, maar merk dan ook dat ik er heel anders in sta dan jij. Alhoewel, ik moet bekennen dat het wel een 'doe vakantie' moet zijn, anders kan ik er ook geen lol aan beleven. City trip of rondreis, maar ergens op 1 plek blijven staan zie ik geen lol aan.

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb dus 1x een week lang in een hotel in Spanje gezeten met een ex-partner die dus alleen maar heel de dag wilde liggen bakken op het strand en af en toe eens zwemmen. Hij wilde geen kasteeltjes bezichtigen (die hadden ze daar heel veel) geen steden, geen musea, dierentuinen of monumenten, etc. Na dag 4 werd het mij teveel en ben ik aan de sangria gegaan. Ik werd dag erop wakker met een tatoeage. Het was net the hangover part 5, ofzo.... ;)

Maar goed, voor mij dus ook wel een doe-vakantie.
    Gewoon minimaal 1 ding per dag, daarna zien we wel.

4. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Oh mee eens, ver-schrikkelijk...... Je boel oppakken om ergens anders precies hetzelfde te doen als thuis en dan idd al die voorbereidingen stress en daarna bergen was, bahbah..
    Nee.. wel zou ik heel graag een paar dagen naar Griekenland willen of Portugal, Ibiza, wherever.. Maar dan zonder kids.. Dat blijft voorlopig bij dromen, want ik kan ze nog geen dag missen.. (en de centen ook niet, daar niet van..)

Deel Deze Pagina