Ik ben hier vaak geweest voor tips en adviezen, dat heb ik altijd heel erg fijn gevonden! Nu na ruim 14 maanden zijn wij klaar met de bv. Vorige week dinsdag heb ik voor het laatst zelf gevoed en gisteren heeft ze de laatste tuitbeker gehad met melk uit de vriezer. Ik vind het wel een beetje verdrietig, maar het is goed zo. Dochterlief had niet veel interesse meer, zoals ik laatst al vertelde. En ik heb voor mijn gevoel nu toch helemaal mijn lichaam terug, stom gezegd. Ik kan lekker weer mijn eigen bhs aan ipv de voedingsbhs en ik kan weer rustig meer dan 1 wijntje drinken zonder te denken wat als ze toch weer vannacht komt voor een voeding. Het is allemaal niet vanzelf gegaan; borstontsteking, kloven, flesweigerende dochter, 13 maanden nachtvoedingen Maar ik ben er blij mee en trots op. Ik weet dat het bij een hoop mamas moeilijker gaat dan het bij ons gegaan is. Die wil ik allemaal even een hart onder de riem steken, goed bezig! Ik zal vast nog regelmatig hier eens komen om te lezen en waar ik kan te helpen. Bedankt allemaal en een dikke knuffel voor iedereen!
Je hebt het toch maar ondanks alle problemen zo lang vol kunnen houden, daar mag je inderdaad best trots op zijn!
Wauw! Jij mag echt trots zijn op jezelf! Ik hoop met heel mijn hart dat ik over net zn mooie lange bv periode mag gaan beschikken! Nog even en ik mag starten eerste maar 6 weken gelukt. Ik wil deze ook graag 12+ mnd gaan voeden!