Mijn kanjer is vandaag precies 6 maanden en krijgt ook zolang borstvoeding. Ik kolf hiervoor fulltime en dat is soms bikkelen maar wat ben ik trots . Hij drinkt nu een tijdje alleen de ochtend live en dat vind ik knap van hem. Wij gaan nog verder zolang we er ons goed bij voelen. Maar die kolf.... die gaat straks de boom in als we stoppen
Wauw, goed hoor! Hier lukte door allemaal omstandigheden de bv niet. Vind het nog steeds erg jammer...
Wauw, 6 maanden kolven, een hele prestatie! Ik vond het na 2-3 maanden wel genoeg en nu drinkt de kleine nog steeds live bij mij
Zeker goed van je! Ik kolf alleen als het echt nodig is (werk, avond weg ofzo) en t kolven staat me soms echt tegen.. Geloof niet dat ik 't zolang volgehouden had als ik fulltime moest kolven dus respect voor jou!
Gefeliciteerd!! Ik heb veel respect voor dames die fulltime kolven!! Ik vind kolven niet heel vervelend op mijn werk maar moet er niet aan denken om het hele dagen te doen. Veel succes nog en geniet lekker van je kleintje die groeit op jouw melk!
Wauw heel knap! Daar mag je echt trots op zijn. Fulltime kolven lijkt mij ook zwaar, ik kolf ook alleen op het werk. Nogmaals: top!
Wow, knap hoor full time kolven, hoe doe je dat ? Mij lukt t parttime net aan. Gefeliciteerd en fijn dat je smorgens live kan voeden wat zal dat genieten zijn
Sooooo, super knap hoor! Ik vond 5 weken lang genoeg! Nu drinkt hij live, maar echt respect voor je hoor!
Wow fulltime kolven 6mnd lang echt goed! Gefeliciteerd Wat zullen die live ochtendvoedingen genietmomentjes zijn!
gefeliciteerd hoor supergoed!!! hier half om half ( ene borst life en andere kant kolf) maare snap heel goed dat de kolf straks de boom in mag... pfff nogmaals dikke komplimenten, er zijn maar weinig die je het na doen!!!