Even een tip in het kader van baad het niet dan schaadt het niet. Ons ukkie werd al wekenlang weer wakker 's nachts (na een flinke periode van lekker doorslapen). We begrepen er niks van waar dit nu vandaan kwam. Al een tijdje waren de luiers 's morgens echt loodzwaar. Maar goed, verder niet zo bij stil gestaan. Tot hij twee ochtenden achter elkaar helemaal nat wakker werd (romper nat, slaapzak nat, bedje nat), de luier had gewoon doorgelekt. Op internet las ik de tip om dan een maat grotere luier te gebruiken 's nachts. En of het toeval is weten we niet.... maar sinds hij 's nachts een grotere luier om heeft, slaapt hij door (en er lekt niks meer door). Direct vanaf de eerste nacht! Misschien heeft hij al die tijd toch meer last gehad van een natte luier dan wij dachten?!? We weten echt niet of het nu toeval is, maar ik wilde het toch graag met jullie delen. Misschien dat er nog iemand mee geholpen is!
Helaas. De luiers zijn hier niet tjokvol s'ochtends en ons meisje komt ons nog altijd gezelschap houden s'nachts..
Ja die van mij ook! Hij heeft letterlijk nog geen 1 nacht doorgeslapen. Het ergste... hij wordt wel 3/4 keer per nacht wakker. Maar sinds 2 dagen geef ik hem Goede Nacht van Nutrilon en dan wordt ie rond 4 uur wakker en krijgt zijn flesje en slaapt meteen weer door. Wat hij ook doet sinds 2 dagen is op zijn buik slapen. Mischien dat het daar aan ligt in plaats van de Nutrilon Goede Nacht. Maar 1 keer wakker worden is altijd beter dan 3/4 keer. Misschien iemand anders tips...