Ik wil nog een keer bevallen!

Discussie in 'De bevalling' gestart door mausi, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Ik kijk nu ook al naar mijn bevalling uit het lijkt me weer zo'n geweldig om mee te maken. Ondanks dat het een zware bevalling was en het ff spannend was na de bevalling. Wil ik het zo graag nog 1 x meemaken.

2. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Ik zei dezelfde dag nog oooh dit doe ik zo nog een keer.
    maar hoe langer ik het achter de rug heb, hoe enger ik de gedachte weer vind...
    Hte moment dat je voelt dat je kindje eruit is, en alle pijn weg is was inderdaad heel bijzonder en onbeschrijfelijk mooi!

3. Alita

Alita Niet meer actief

En wat is het toch goed van ons vrouwen dat we dit doen en kunnen!!

Ik ben daarom erg trots op mezelf en dat durf ik hardop te zeggen !!!!

4. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.750
    646
    113
    Gelderland
    Heel herkenbaar! (ondanks dat ik dit topic heb geopend)... hihi:p Ik wil nog steeds dat prachtige moment dat je kindje op je buik wordt gelegd heeeeeel graag nog een keer meemaken! WAT GEWELDIG WAS DAT ZEG!
    Maar als ik ooit weer zwanger zou zijn, zou ik opnieuw zenuwachtig zijn voor de bevalling hoor, hihi!!! :p

5. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Ik ook! Nog voor ik gehecht was zei ik al tegen de verloskundige dat ik dit nog wel een keer ging doen. Ze keek me aan en zei dat ze dat niet zo vaak hoorde :d

Ik vond de oerkracht die mijn lijf liet zien zó fantastisch. De kunst was echt om je d'r aan over te geven.

Ik mag in augustus weer en hoe dichterbij het komt hoe nerveuzer ik word. Dit komt omdat ik zo'n goed gevoel over gehouden heb aan de eerste keer, dat de tweede keer alleen maar tegen kan vallen eigenlijk. Toch zie ik er op een bepaalde manier ook naar uit, omdat ik zeker weet dat ik het kan! girllllpowerrrrrrr!

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.154
    113
    Ach ik vond mijn eerste keer geweldig en had dat gevoel ook, maar de tweede overtrof mn verwachtingen! Ik hoop dat jij dat ook zo ervaart in augustus!

7. Pinkprecious

Pinkprecious Actief lid

19 nov 2010
    225
    0
    0
    ik ook!

ik mis het ook echt ongelovelijk... ik kan ook niet wachten om het weer een keer mee te mogen maken...
    dat gevoel is echt zo ongelovelijk sterk!
    (maar ik denk nu ook alweer aan een tweede :p )

8. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik vond bevallen ook top! We waren in het ziekenhuis voor controle, daar werd geconstateerd dat ik te weinig vruchtwater had waardoor ik moest blijven om te bevallen. Mijn reactie was: "O..wat vind ik dit spannend."
    Ik was niet bang en vond het een geweldig ervaring. Ik mag het in september overdoen!

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja inderdaad de kunst om je eraan over te geven, dat vond ik echt geweldig en lukte me ook erg goed (anders had ik het waarschijnlijk niet zo geweldig gevonden ;)).
    Hier hetzelfde als jij, en als mmeke. Op het eind werd ik toch wel wat nerveus, had nooit het gevoel er helemaal klaar voor te zijn. Mijn geluk was dat het langzaam en rustig begon, tegen de tijd dat ik doorhad dat ik al echt aan het bevallen was, was Lisa er bijna al. En de bevalling van Eva was niet zo lastig en ik kon me er goed aan overgeven, maar bij de bevalling van Lisa ging het echt helemaal super. Ik was dus bang dat het tegen zou vallen, maar het alleen nog maar mooier :)

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

jaaaaaa ik ooooook!! Mijn 1ee bevalling duurde lang, erg lang, maar wel fijn thuis en alles is goed gegaan en wat een ontlading! Mijn 2e bevalling ging superdesuper, weer lekker thuis, heel vlot en wauw, dat moment weer om je kindje voor het eerst vast te mogen houden....

dus ja, ik snap je helemaal! ik denk ook heel vaak terug aan de bevallingen, heerlijk! En hopelijk mag ik het over een tijdje weer meemaken, lijkt me helemaal geweldig!!

11. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik denk ook vaak terug aan mijn bevalling, komt denk ik omdat het nog maar zo kort geleden is, in iedergeval zou ik het zo weer doen, oke het doet idd pijn en zeer, en hechtingen is ook niet alles, maar ik vond het achteraf gezien erg meevallen!

12. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Mausi heel herkenbaar!!! Ik had dit ook heel sterk! Nu weer zwanger :D Ik heb ook zo'n mooie bevalling gehad! En helemaal de eerste 5 maanden had ik dit heel sterk en daarna is dit gevoel omgezet in nog een kindje maar manlief wilde wachten tot zoontje 1 was. Nou een dag voor zijn 1e verjaardag had ik een posi test :D

Deel Deze Pagina