Ik wil nog niet! (38 weken zwanger).

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door DeeLighT, 18 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Veel verhalen die ik lees gaan over mensen die het zat zijn en hun kindje op de wereld willen zetten.
    Maar ik wil nog even genieten van mijn zwangerschap. De eerste zwangerschap was een hel, deze is een droom! En het is de laatste keer dat ik zwanger zal zijn....

Laat me je nog even verzorgen zoals geen ander dat kan doen.
    Laat me nog even mooi rond zijn.
    Laat me nog even in de spanning en voorpret van het afwachten.
    Laat me nog even speciaal zijn met jou in mijn buik.
    Laat me nog even genieten van dit fijne gevoel.
    Het is zo snel voorbij gegaan.

Kindje, blijf nog even heeeel dicht bij me, want dat vind ik zo fijn!

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Wie had dat gedacht he! Echt heel fijn dat het nu allemaal zo lekker loopt. Hoop dat je nog even met je hoofd in de wolken mag lopen :)

3. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ik kan het me helemaal voorstellen. Ik duim voor je dat ze nog 4 weken blijft zitten:D

4. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    genietse nog even die laatste paar weken!

5. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het helemaal! Deze zwangerschap gaat zo lekker, maar hij gaat ook zo snel! Van mij mag de kleine ook nog wel een paar weken blijven zitten, lekker genieten van het getrappel in mijn buik :) Hopelijk blijft de kleine nog even voor je zitten en kun je nog maximaal blijven genieten van het heerlijke gevoel!!!

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Rosao, ja he, echt té bijzonder!

allemaal: ja ik hoop dat ze nog eventjes bij me blijft maar heb al heel lang het gevoel dat ze eerder gaat komen.
    Dus nu heb ik helemaal het gevoel dat ik alles in me op moet zuigen en dat de tijd mij inhaalt.
    ;)

7. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Ik kan mij echt heel goed voorstellen dat je nog niet wilt, het gaat nu ineens heel hard zeg. Aan de ene kant zit mij buik in de weg, maar aan de andere kant wil ik het ook niet missen!

Geniet er nog even van Deelight!:D

8. Chai

Chai Niet meer actief

Leuk eindelijk is te lezen dat er ook vrouwen zijn die het andersom hebben, ik heb het netzo!
    Ik vind het echt bijzonder om zwanger te zijn en vind het een super raar idee dat straks niet meer te zijn.
    Ik geniet gewoon nog maar lekker van alles zolang ze nog blijft zitten, het gaat zo snel.

9. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Hoi Chai,

Ik zie ook dat je ook bijna bent uitgerekend, nog lekker genieten inderdaad van de kleine in onze buiken! Voor je het weet, ligt hij/zij in je armen!:D

Hoe voel je, je verder?

10. Chai

Chai Niet meer actief

Hey Vuurtorentje84,
    Wat grappig we schelen maar een dagje he. :D
    Poeeeh, ik vind het maar een raar idee hoor dat ze straks niet meer in me buik zit maar dat ik haar vast kan houden en alles, heb jij dat ook?

Ik voel me wel goed eigenlijk, had ik niet verwacht en jij?
    Ik heb alleen savonds soms wat last van me bekken. Of met van positite veranderen dat dat dan pijnlijk is, maarja ze zijn nu ook echt groot he met 39 weekjes!

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Geniet nog ff van de laatste weekjes! Hopelijk blijft ze nog ff in je buik zitten ;)

Al heb ik op dit moment van,laat de kleine man maar komen..pfff
    Maar misschien denk ik er straks wel net zo over als jou ;)

12. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Chai, heerlijk he! Genietse!
    (oh trouwens ik heb sinds deze week juist 's morgens wat last van mijn bekken na het opstaan, apart :))

Vuurtorentje en Senna, doe ik zeker!

13. Chai

Chai Niet meer actief

Hey Deelight,
    Jij ook he.. hihi maar dat zal ons vast prima lukken.:D

Ik heb dat ook al tijden als ik opgastaan sochtends.
    Denk dat de baby dan in een bepaalde positie ligt en als je dan zelf verandert van positie blijft de baby nog even zo liggen natuurlijk. Ze wegen al heel wat na 30 weken dus dat voelt dan even nietzo lekker denk ik zo.
    Als ik eenmaal 10minuten wakker ben en in actie ben is het weer weg namelijk dus met een beetje fantasie kwam ik daarop. haha..

14. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Haha ik kan me er niets bij voorstellen eerlijk gezegd maar toch ook weer wel. Ik had niet echt geweldige zwangerschappen, maar toch ga je dat intieme wel heeeel erg missen.
    Zo kon ik het ook niet afsluiten na de geboorte van de 2e en nu dus weer voor de 3e keer zwanger! hahaha!
    Hopelijk komt deze met 38 weken want ik zie er nu al weer tegen op om overtijd te gaan!!!
    Succes!

15. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik wil wel!!! Vanaf 37 weken natuurlijk:p

16. whitequeen

9 jan 2011
    81
    0
    0
    amsterdam
    Ik heb het ook! Ik voel me zo speciaal en het is zo knus met mijn kleintje zo in me. Natuurlijk kijk ik er enorm naar uit haar in mijn armen te houden straks, al lijkt dat nog heel onwerkelijk...
    Maar ik heb een super zwangerschap, had verwacht dat ik depressies zou hebben (had ik altijd veel last van met de Pil) maar ik voel me juist heel vrolijk, en trots, en mooi... dat ik soms denk... laat haar maar lekker tot week 41 + 6 zitten...

17. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Wilde alleen kwijt dat ik het echt schattig vind, die openingspost :D

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Zo herkenbaar! Ik had dat bij mijn zoon ook. Iedereen wilde bevallen maar ik niet hoor.. ik had wel door willen lopen tot 42 weken ofzo haha :):D Ik moest helaas bij 39+4 ingeleid worden v.w hoge bloeddruk en heb zelfs gevraagd of ze niet nog even wilde wachten tot de kleine vanzelf kwam maar helaas, dat risico vonden ze groot :(
    Nu gaat het ook lekker en ben ik natuurlijk pas op de helft maar als het zo blijft dan wil ik wel door blijven hobbelen hoor :)

19. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Chai, leuke theorie!

blondi, dankje :)

Het gevoel is nog niet veranderd.... ik wacht erop....

20. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Bij jullie nog wat veranderd dames?

Hier nog niet hoor. Manlief was er van overtuigd dat het afgelopen nacht zou gaan beginnen maar mensen wat zat ik ervan op de kast. Mooi niet dat het zou gebeuren!
    En ik had gelijk haha.

Deel Deze Pagina