Vandaag ben ik precies 39 weken zwanger! van mij mag d ebeeb nu komen!!! Ben het zwanger zijn nu wel zat, alles aan mijn lichaam doet zeer en slapen is er niet meer bij.... kan zowel niet meer op beide zijden liggen als op mijn rug... Maar het belangrijkste.........ik wil ons kindje nu wel heeeel graag zien!!!!! Ben zo nieuwsgierig!! We weten ook nog niet wat het wordt, dus ook dat is een grote verrassing!!!!!! Ben bang dat ik netjes de 42 weken ga halen en dat trek ik echt niet, hahaha! Nog meer hier die de laatste week ingaan?
Spannend hoor meid! Hopelijk heb je snel een gezond kindje in je armen! Bij mijn eerste kindje zijn mn man en ik met 39 weken nog een dagje samen weggeweest. Veel gelopen op het strand en nog gewinkeld. En nog geen 48 uur erna braken mijn vliezen. Haha ik denk nog steeds dat dat dagje uit de bevalling heeft 'opgewekt'. Misschien een tip Groetjes Sallie
Haha, das een goeie tip! Helaas is mijn vriend werken en moet ik meteen gaan liggen bij het breken van mijn vliezen... dat maakt het toch iets minder leuk om ver van huis te gaan he??
Ook ik ben vandaag precies 39 weken zwanger. Ben het zwanger zijn nog niet zat maar wil wel heel graag ons babytje bij ons hebben wij weten ook niet wat het wordt dus we zijn nu wel erg benieuwd. Succes met je laatste loodjes!!
Leuk, precies even ver dus en ook nog niet weten wat het wordt!! Spannend he? Het slapen gaat jou nog wel goed af? Als mij dat maar lukte had ik het ook nog wel even volgehouden hoor, vond het zwanger zijn een super ervaring!!!
@Ella: Oh, jij ook bijna aan de beurt, leuk, leuk!!! @Roosenzo: Pfff, dat lijkt me ook echt hels,...... je leeft zo naar die einddatum toe.... volgens mij duurt elke minuut dat je overtijd bent uren! Heb zelf vanaf het begin gezegd dat ik de 42 weken ga halen...... hoop dat dat niet uitkomt! Er gebeurt nog helemaal niks bij jou??
Roosenzo nee dat lijkt me ook niet leuk de VK bij mij en de gyn zeggen de hele tijd van ''pin je niet op de uitgerekende datum , maar hou de uitgerekende datum liever 2 weken later aan''.... maar ja das wel lastig , want ik hou 4 maart aan
Toch wel logisch dat je de uitgerekende datum aan wilt houden, het is niet voor niks de uitgerekende datum toch? Maar ja, het kan altijd nog 2 weken langer duren. Je weet het van te voren, maar toch is het niet leuk. Had het ook echt niet verwacht, mn zoontje is geboren met 39 weken en 3 dagen en had nu eigenlijk gedacht dat dit kindje ook gewoon ietsje eerder zou komen.
ja idd , dat is niet leuk he! je zit er gewoon zo op te wachten.... maar ja , dat zijn vast de overbekende laatste loodjes die het zwaarst zijn!!! Ook voor jouw kan het nu echt niet lang meer duren!!!! al voelt elke dag ''overtijd'' waarschijnlijk te lang....!
Precies, het kan nooit meer echt lang duren en heb een goede zwangerschap met weinig klachten, dus mag eigenlijk niet klagen. Dus dat doe ik ook maar niet te veel. Wel spannend hoor!
@Roos: Ja, kan me voorstellen dat je nu ook erg gaat letten op elk "pijntje" dat je voelt in je buik, in de hoop dat dat het begin is! En inderdaad, het is ws slimmer om je niet te richten op die datum, maar stiekem hoop je toch er niet 42 weken mee rond te lopen toch? En kan me goed voorstellen als je eerste kind er wat eerder is, je hoopt dat dit bij de tweede ook gebeurd!
oja... misschien een steuntje in de rug.... vriendin van mij liep vorige week ook drie dagen over tijd..... had haar die dag nog aan de lijn, voelde nog helemaal niks....... krijgt s avonds om 23:00 opeens wee en en had om 3:30 haar kindje in de armen! Dus wie weet!!
Dat klopt inderdaad. Bij elk steekje dat je voelt denk je "zal dit het begin zijn?". Maar ja, komt vanzelf wel. Langer dan 2 weken gaat het niet meer duren.
ja idd ik let ook al op elk pijntje.... nu heb ik opzich de hele dag wel wat pijn.... want heb een gekneusde rib van ons lieve kindje hahahhhaa hij heeft zo hard geschopt! dat doet me best wel zeer eigenlijk.... die buik zit me ook wel in de weg , maar ja daar kan ik nog wel prima mee omgaan.... maar die rib De rib onder mn linkerborst. Ach ik heb het er voor over (ja kan er weinig anders aan doen he) lillibit , ja idd ,je hoopt toch erop dat je niet al te lang hoeft door te lopen zeg maar. ik leef de hele zwangerschap toe naar 4 maart.. en mocht ik die datum passeren.... nou ja dan zie ik dan wel weer