Ik wil nu al stoppen met de pil...vriend wil wachten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nayr, 20 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ior

Ior Niet meer actief

Hey,
    Ik snap je wel, ik zat in de bijna zelfde positie, alleen heb ik het geluk dat ik al een aantal jaren een vast contract heb.
    Mijn vriend wou het elke keer uitstellen om nog meer geld te sparen.
    Nu hebben we gelukkig samen een datum geprikt om te stoppen met de pil. Hij heeft er nu zelfs zin in. Heel veel succes.

2. Ior

Ior Niet meer actief

We waren gelijk met posten.....

Wat goed, hij is om. Succes

3. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Zet eerst de eerste stap door te stoppen met de pil.
    En wel zorgen dat je voorbehoedsmiddelen gebruikt omdat je dan eerst kan kijken hoe je lichaam reageert en hoe je cyclus is. Ben wel benieuwd! De volgende stap kan altijd nog! Je kan altijd nog beslissen dat pas in maart te doen

4. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @marik

5. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    @nayr wow ongelofelijk 3 weekjes terug was ik jou! Ik wilde zo graag stoppen maar vriendlief hield stug vol pas per 1-1. Ik heb hem verschillende keren uitgelegd dat het heel lang kan duren voordat je echte cyclus op gang kwam. Daarna zei hij "Nou dan stop je toch als jij dat wil!" Het kwam er een beetje hard uit, en ik ben gelijk gestopt. Wel een paar keer gevraagd of hij het ook echt wilde. Hij wilde wel, maar werd gek van mn gezeur. In eerste instantie zouden wij met concoom doen tot 1-1, maar toen ik erover begon welke ik moest halen keek hij me aan of ik gek geworden was "Ja dag, ik ga echt niet met zo'n stom ding om klussen' was zijn antwoord :D Ik helemaal gelukkig!

Als ik jou was zou ik nog even tegen je vriend zeggen dat het goed een half jaar kan duren voordat je weer voor het eerst ongi wordt.. en dus je cyclus begint!

Bij mij was het een geluk.. na 37 dagen werd ik ongi! (beetje apart verhaal.. vorige 'pilstrip' ben ik later begonnen en eerder gestopt waardoor ik mijn laatste onttrekkingsbloeding niet heb gekregen, dus ben ik gaan tellen vanaf mn vorige onttrekkingsbloeding :) )

6. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Jaaa wat herkenbaar zeg!! Had ik ook in het andere topic gezet (winter 11/12 eerste kind) dat het zo overeenkomt met elkaar!
    Ook dat onze vriendjes allebei zeiden "nou dan stop je toch!" ook omdat ie gek werd van mijn gezeur en die van mij wil ook echt geen rubbertje om...! Bijna bizar zo toevallig..

Dus ik maak nu mijn laatste strip af... en dan tsja... zien we wel even! Ik zou het ook fijn vinden als 't dan niet te lang duurt voordat ik ongesteld word... bij jou ging het dus nog redelijk snel: fijn!!
    We houden elkaar op de hoogte!! :)

Deel Deze Pagina