Ik wil NU bevallen!

Discussie in 'De bevalling' gestart door luca2504, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Spannend luca! Ik moet afwachten tot volgende week en dan gaan we pas bespreken over inleiden of vliezen breken. Hopelijk komt ze deze week nog!

2. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Wat fijn dat je al 'bevallingsklaar' was Luca! Nou, dan denk ik dat jij je meisje snel vast zult kunnen houden. Fijn hoor! Ik weet nog niet of het bij mij er wel klaar voor is. Maar bij mijn vorige twee konden ze me pas strippen met 41+5. Dus ik ben bang dat bij mij nog alles dicht zal zitten. Maar tegen die tijd lig jij allang op je kraambed te genieten. Succes!

3. diem

diem Actief lid

26 okt 2008
    203
    2
    18
    Vrouw
    Spannend Luca! Hier inmiddels 4 dagen overtijd! Ben er nu wel een beetje zat van... Had eigenlijk een afspraak bij de VK vanmiddag maar die is verplaatst naar morgen... hopelijk is het niet nodig... zucht...
    de kans dat de baby op mijn dochters 2e verjaardag geboren wordt wordt ook steeds groter (20 juli)... Ik ben benieuwd wat ze morgen zeggen/doen...

4. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    @Diem,
    Balen he, overtijd lopen. Ik heb bij mijn vorige twee allebei bijna 2 weken overtijd gelopen. En elke avond denk je dan: misschien vannacht? Vervolgens wordt je de volgende ochtend wakker en mag je jezelf weer een dag voortslepen.... pffff. Ik hoop dat jij ook snel mag bevallen. Bij mij gaat het waarschijnlijk wel weer even duren. Maar meer dan 3 weken kan het niet meer duren.
    Ook voor jou: het einde is in zicht. Zet em op!

5. Nou hier zijn de weeen weer afgezakt, dus ik denk niet dat het gaat gebeuren vandaag of morgen. Was leuk geprobeerd maar helaas..

6. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Misschien zet het vanavond door? Ik ga voor je duimen!

7. Heb er een hard hoofd in. Er is kennelijk heel wat voor nodig om mijn lijf te laten bevallen haha :p Ze gooien me volgende week maar aan het infuus dan komt het tenminste zeker weten op gang :D

8. diem

diem Actief lid

26 okt 2008
    203
    2
    18
    Vrouw
    En vannacht nog wat gebeurd? Hier niks... :(

9. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hier ook niks behalve wat oefenweeen. Luca misschien?!

10. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis, ctg, echo en inwendig onderzoek. Aan de hand daarvan gaan ze/ we kijken wat we doen met evt. inleiden. Vind het zo spannend. Aan de ene kant wil ik liever dat de baby uit zichzelf gaat komen, lijkt mij toch beter, maar aan de andere kant vind ik het ook eng als het nog lang gaat duren. Eerst maar even vanmiddag afwachten denk...

11. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Spannend allemaal!
    @Luca, ik hoop dat er toch snel iets mag gaan gebeuren. Ik denk dat je baby echt nog geen zin heeft om de buitenwereld te komen verkennen. ;) Gaan ze je nog een keer strippen? Hier doen ze het vaak om de paar dagen. Bij mijn dochter werkte ook de tweede strippoging pas. Dus misschien hoef je niet aan het infuus. Zou toch wel fijn zijn he?

Ik heb een blaasontsteking. Weet ik ook weer gelijk waar al die voorweeen vandaan komen....... :(

12. diem

diem Actief lid

26 okt 2008
    203
    2
    18
    Vrouw
    Krabbeke weet je al meer? misschien lig je nu al wel te puffen, ik hoop het voor je!

He bah tetje een blaasontsteking dat kon je lekker gebruiken nu :$

Jammer Luca dat het niet doorzet...

Ik ben net bij de VK geweest, in overleg besloten dat ik donderdag gestript word, mocht ook vandaag maar ivm de verjaardag van mijn dochtertje het dus nog even uitgesteld... Er staat zelfs nog een afspraak gepland voor volgende week dinsdag, ik hoop ECHT dat dat niet meer nodig is...

Sterkte allemaal!

13. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net terug uit het ziekenhuis, medisch gezien was er geen reden tot inleiden, alles was goed. Maar je mag hier na 41 weken zelf beslissen wat je wilt. Lichamelijk gezien gaat alles heel goed, ik voel me beter als 3 weken geleden. Maar ik vind het wel een beetje eng worden om nog heel lang door te lopen omdat ik bang ben voor complicaties.
    Ik had 2 cm ontsluiting en dat maakte de beslissing wel makkelijker. Er zit namelijk nogal wat verschil in het inleiden bij mij nu en als alles nog potdicht zou zitten.
    Als ik wilde kon het morgen al..:$ eeh, dat was wel even heel snel, dus gekozen voor nog een dagje rust en donderdag om half 8 melden daar. Gaan ze mijn vliezen breken.
    Ik hoop dat de kleine zich toch nog zelf aankondigt, ik heb nu echt de hele tijd harde buiken en pijnlijke krampen. Maar dat kan ook door het lichamelijk onderzoek komen.

14. rianneke1985

rianneke1985 Actief lid

6 jul 2011
    135
    52
    28
    Nu even moeder :)
    Dordrecht
    Oeeeeh spannend, ik hoop voor je dat het spontaan nog doorzet! Succes!

15. spannend krabbeke en diem!

Hier zijn gistermiddag de weeen afgezakt, om later op de avond weer terug te komen. Helaas toen ik eenmaal puffend in slaap was gevallen was er 's nachts niets meer.

Vanmorgen begonnen de krampen weer op te komen en om 9.30 ben ik de slijmprop verloren (wat een vies ding zeg!). 20 min later begonnen de weeen licht, en dit is eigenlijk heel de middag zo gebleven met tussenpozen van 5 a 7 minuten.

Rond 5u de vk gebeld om te vragen of dit serieus genoeg was om naar het ziekenhuis te gaan, maar zij denkt dat het nog niet genoeg doorgezet heeft. Ze raadde me aan om 2 spasfon te nemen (anti kramp medicatie), als het geen echte weeen waren zou het afzakken. Dat heb ik dus gedaan, een warme douche genomen en toen op bed gaan liggen. Heb een uurtje kunnen slapen maar werd toen weer wakker door de weeen. Nu nog steeds lichte weeen. We gaan zo eerst eten en vanavond rustig een filmpje kijken, dan hopen dat het vanavond of vannacht goed doorzet. Als het morgen nog hetzelfde is ga ik wel langs het ziekenhuis om te kijken of de ontsluiting gevorderd is en zij iets kunnen doen (evt vliezen breken) om het door te laten zetten.

16. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Spannend luca!

17. diem

diem Actief lid

26 okt 2008
    203
    2
    18
    Vrouw
    Oh wat spannend Luca! Je bent nu vast de eerste die bevalt... Ik hoop voor je dat het doorzet vannacht (zonder dat het je teveel uitput). 20 juli is een hele mooie dag om te bevallen ;) (mijn dochtertje wordt morgen dus 2 :D)

18. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    20ste vind ik ook een mooie datum.. Als de baby nu geboren zou worden dan zitten er evenveel jaren, maanden en dagen tussen mijn dochters als tussen de verjaardagen van mijn man en zijn broer. Maar helaas, nergens last van behalve wat krampjes in mijn onderrug. Ik moet even uitkijken dat ik niet chago gaat worden vandaag (arme alannah).. Straks maar even naar de markt :)

19. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Ow Luca, ik denk dat het nu wel begonnen is hoor! Doe vooral rustig aan, dan worden de weeen vast wel sterker!
    Nou Krabbeke, jij weet in ieder geval dat je snel je kindje vast zult houden. Fijn hoor! Hopen dat het nog spontaan op gang komt.
    @Diem: hopen dat het strippen morgen effect heeft!

Nou, zo te zien ben ik hier de laatste die gaat bevallen! ;) Wordt hier nog stil zometeen...... :( Of blijf jij nog even hangen Butterfly? We zijn precies even ver. (mijn banner loopt 1 dag voor)

20. even tussen twee weeen door; ze zijn sinds vanochtend inderdaad heftiger geworden na heel de nacht niet geslapen te hebben en nog een deel van de slijmprop te zijn verloren vanochtend. Ik ga nu met smoeder naar het zh want vriendlief is aan het werk tot 10u, die komt daarna als het dit keer echt menes is. Maar twijfel er niet meer aan, jezus wat doet dat zeer!

Deel Deze Pagina