Ik wil NU bevallen!

Discussie in 'De bevalling' gestart door luca2504, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rianneke1985

rianneke1985 Actief lid

6 jul 2011
    135
    52
    28
    Nu even moeder :)
    Dordrecht
    Luca succes, je hebt vast vandaag je baby! Heel veel succes en zet hem op en als je weer in de gelegenheid ben, laat ff weten hoe het is gegaan!

2. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    he Luca, je leest dit waarschijnlijk niet meer ;) Maar ik hoop voor je dat je vandaag je kindje zult zien en dat het allemaal goed gaat! Veel succes!

3. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Succes Luca!
    Tetje: ik denk inderdaad dat we samen overblijven :) Volgens mij wilt deze dame er ook nog niet uit.. Bij Alannah was ik 41+5. zucht :(

Ik heb trouwens wel een "enge" / gekke droom gehad vanacht.
    Ik zat op de toilet en toen kwam er ineens veel bloed uit (kort heel veel) en daarna een grote snotachtig ding... zei mijn man: dat is de slijmprop. Heeeel gek..! Bij Alannah heb ik niet eens mijn slijmprop gezien..

4. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Hey Butterfly,
    Jij wordt wel ingeleid met 41 weken toch? Dan ben ik bang dat ik echt de allerlaatste wordt die hier gaat bevallen. :(
    Ik ben er zo klaar mee, ik kan wel janken. Ben echt super uitgeput. Heb ontzettend slaaptekort. Volgens mij voel ik me nog beroerder door die antibiotica die ik moet slikken voor de blaasontsteking.
    Jakkie. Ik wou dat ik soms even op een 'uit' knopje kon drukken. dat ik me gewoon weer even een dagje 'gewoon' kon voelen. Even bijkomen.

5. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Spannend Luca, ik hoop dat je ondertussen je beebje al in je armen hebt!!!

Hier nog steeds niks:(:(Wachten duurt zoooo lang!!!

6. Jaa meiden eindelijk goed nieuws! Gistermiddag ben ik om 18.15 bevallen van onze dochter Aline Zoé! Het is een ontzettend rustig poppetje en o zo tevreden, net als haar papa en mama ;)

Zet m op dames, het duurt even maar wauw dan heb je ook wat!

7. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Nou Luca, inderdaad goed nieuws! Gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje! Hoop dat alles ook goed gaat met jou? Nu lekker genieten, eindelijk!!!!

8. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Wauw! Mooie naam ook trouwens.
    Geniet ervan Luca!

9. rianneke1985

rianneke1985 Actief lid

6 jul 2011
    135
    52
    28
    Nu even moeder :)
    Dordrecht
    Jeeeeeh van harte gefeliciteerd, mooie namen ook :)

Hier op zich redelijk geslapen, af en toe wakker van pijnscheuten, maar nu is t rustig.... Komt mooi uit, ik moet vandaag even naar de stad, nog wat kleertjes voor de beeb halen :)

10. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Gefeliciteerd Luca!

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Gefeliciteerd Luca met de geboorte van jullie dochter!!! XxX

12. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Dames, mag ik even zuchten? Hier wel krampjes maar niks wat lijkt op een wee..
    Gisteren wel op triage gelegen ivm hoofdpijn maar niks aan de hand. Hoofdpijn kom waarschijnlijk doo de verstopte neus die ik elke avond heb.. Ze waren wel lief voor mij en mijn dochter.
    Maar nog geen baby, ik baal als een stekker..

13. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Hey Butterfly,
    Jammer he? Nog steeds geen actie. Wordt jij binnenkort ook gestript of niet?
    Hier ook nog geen actie. Wel af en toe wat menstruatie-achtige krampen. Maar sinds ik antibiotica heb voor mijn blaasontsteking heb ik geen voorweeen meer. Die kwamen dus echt door de blaasontsteking, en niet door een naderende bevalling. Mijn man heeft me nu wel overtuigt dat deze ook gewoon 2 weken over tijd gaat komen. ;)
    Hoewel je natuurlijk altijd blijft hopen dat het eerder komt.

14. diem

diem Actief lid

26 okt 2008
    203
    2
    18
    Vrouw
    Nou ik ga ook even klagen hoor.. ben vandaag 8(!) dagen overtijd en ik ben het zat.... Gister zou ik gestript worden, maar omdat ik nog erg weinig ontsluiting had (1 cm) en mijn baarmoedermond niet goed lag ofzo kon ze nog niet veel doen. Gisteravond wel wat lichte weeën gehad, maar het is weer helemaal weg nu. Ik heb dinsdag pas weer een afspraak... Ik hoop dat het voor die tijd uit zichzelf begint, anders wordt de kans op een inleiding wel erg groot en daar heb ik geen zin in (wilde lekker thuis bevallen en ben bang voor een weeënstorm als ze met hormonen de bevalling opwekken). Verder baal ik ook omdat de tijd die mijn man en ik samen als gezin hebben ook steeds korter wordt omdat hij 3/8 weer moet werken...

Nou nu ben ik klaar met klagen, hopelijk komen er dit weekend een paar mooie baby's bij!

15. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Ik hoop het ook voor je Diem. Mijn man moet na een paar dagen ook gewoon weer werken hoor. Dus je bent niet de enige. Zet em op!

16. Dolce1983

Dolce1983 Actief lid

2 jul 2009
    318
    13
    18
    Zelfstandig Ondernemer & Stay-At-Home MOM
    NH
    Hi Diem,
    Ik had maandag met 41 wkn ook maar 2cm en mijn bm lag nog ver naar achteren. Gestript maar dat heeft alleen kramp gegeven. Toen hebben ze dinsdag nog gevoeld, niks veranderd, weer gestript en nog niks.
    Woensdag was ik t zat en heb enorme lange wandeling gemaakt en toen de VK gebeld omdat ik wanhopig was en ze kwam langs.
    Ik bleek net genoeg 3 cm te hebben om de vliezen te breken.
    Dat was om 14:00 en om 17:30 had ik 7cm en persdrang! Maar ik had nog geen volledige ontsluiting en dus moest ik toch naar t zkh. Met persweeen in de auto, 18:42 in verloskamer en blijkbaar lag hij nu beter want ik had 10cm en mocht meepersen.
    Uiteindelijk is om 18:55 onze Jonathan geboren! Met 41.2 wkn.

Ik had na mijn valse starts en geen voorweeen meer nooit verwacht dat t toch zo snel kon gaan. Mijn eerste bevalling was 40 uur dus die 5 uur van deze keer is onvoorstelbaar!

Je weet niet wanneer je lichaam er klaar voor is en misschien heb je die inleiding echt niet nodig. Vertrouw op jezelf en je kindje dat hij/zij geboren wordt wanneer t t juiste moment is.

Heel veel sterkte met de bevalling die gauw begint!

Gr.dolce

17. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi Tetje,
    Volgens mij kan je beter denken dat de baby in week 42 komt en dat het eerder komt dan andersom! Ik ga het ook maar proberen. De baby komt wel steeds dichterbij de geboortedatum van mijn oudste dochter :) bij mijn eerste was ik de 27ste uitgerekend en 8 augustus bevallen!

Bij het ziekenhuis hebben ze het trouwens niet over strippen gehad, alleen over inleiden. Ik las in een folder dat ze het wel doen dus ik ga maandag vragen of ze willen strippen. Geen reden waarom ze het niet doen lijkt mij?

Diem: ik hoop ook dat het snel doorzet!

Vandaag erg moe dus ik ga nu proberen wat te slapen. Truste dames!

18. diem

diem Actief lid

26 okt 2008
    203
    2
    18
    Vrouw
    Bedankt voor de reacties dames! Dolce gefeliciteerd met je zoon! Geniet van deze bijzondere tijd! En erg bemoedigend om je verhaal te lezen.
    Vandaag de slijmprop verloren, bij mijn dochter begon het een dag later en twee dagen later was ze geboren, dus wie weet.... Ik hoop echt op dit weekend... Vandaag als een malle door het huis gegaan, wie weet helpt het, net als jouw lange wandeling Dolce :)

Ik wens iedereen veel sterkte en veel geduld, ik weet van de vorige keer dat je de dagen/weken dat je nu aan het wachten bent zo vergeten bent als je kleintje er is... weltrusten alvast!

19. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Hey Butterfly,
    Ik was voor mijn eerste dochter ook 24 juli uitgerekend, uiteindelijk 5 augustus bevallen. Dus ik kom ook steeds dichter bij haar verjaardag. Grappig, we zitten dus echt in hetzelfde schuitje. ;)
    Wandelen helpt bij mij niet, dat weet ik nu al. Ik krijg er alleen ontzettende zere enkels van. Dus daar begin ik niet aan.
    Laten we hopen dat jij ook maandag gestript kan worden. Wie weet bevallen we volgende week?

20. diem

diem Actief lid

26 okt 2008
    203
    2
    18
    Vrouw
    Nou dames ik ben met 10 dagen overtijd bevallen van een prachtige dochter! Alles is heel vlot en voorspoedig gegaan, we zijn in de wolken! Ik wens iedereen heel veel sterkte met wachten en geniet straks van de bijzondere tijd!

Deel Deze Pagina