Ik ben heel druk geweest op mijn werk en mijn twee andere lieve boys. Nu gaat mijn verlof volgende week in, en ben een beetje bang in een gat te vallen. Wat moet ik met zoveel vrije tijd, ik zit nl. nooit stil. Ik stoomde maar door en nu opeens komen er allemaal vragen boven ga piekeren: ga ik dat wel redden straks met 3 kinderen? Kan ik van dit kindje wel evenveel houden als die andere 2? Zo heb ik opeens heel veel twijfels, zorgen en voel me daar ook schuldig over, ik wilde dit tenslotte zooo graag. Ik begrijp het ook niet. Ben opeens bang voor het nieuwe leven dat eraan komt... Ik droom ook afschuwelijke dingen, dat er wat met mijn kinderen gebeurd enz. Kennen andere mama's dit ook een beetje?
Ik herken het wel. Ik kreeg ook ineens schrik over hoe het zou gaan als de 2e er was. Of ik het inderdaad wel kon e.d. Maar ik denk dat jij dat ook wel hebt gehad bij de 2e? Of is dit toch iets nieuws? En ik denk dat je van de 3e ook net zoveel gaat houden als van je andere 2 jongens hoor Ik heb die akelige dromen nu pas. Ik droom de meest vreselijke dingen